זה לא סוד שהמנקים והמנקות בבתי המלון עובדים קשה, מקבלים תגמול לא גדול על עבודתם ובסוף הם אלה שחוטפים את כל האש אם משהו לא בסדר.
מחפשים לאן לטוס? הכנסו למדריך היעדים של mako חופש
במגזין Business Insider החליטו לקחת יוזמה ונתנו לתשע חדרניות (שביקשו להישאר אנונימיות) את הבמה להגיד לאורחים כל מה שבא להן. אלה הדברים שהן ביקשו:
תאספו אחריכם
"אכלתם פיצה על המיטה או שתיתם וחגגתם בחדר. אחלה. אל תשאירו אותו כל כך מבולגן אחר כך".
כשאתם עושים צ'ק אאוט תכבו את כל הדברים בחדר
"אל תשאירו טלוויזיה דלוקה או אורות, זה מקשה עלינו לדעת אם יש מישהו בחדר למרות שכבר עשו צ'ק אאוט. אותו דבר לגבי שלט ה'נא לא להפריע'".
אל תצבעו את השיער בכיור במלון
"זה נשמע מוזר, אבל יש לא מעט אנשים שעושים זאת. זה לוקח שעות להוריד את הכתמים וזה מאוד לא מתחשב".
שימו את כל המצעים המלוכלכים בערימה אחת
"זה כמובן לא הכרחי, אבל אורחים שמשאירים את המגבות או המצעים המלוכלכים בערימה אחת מקל עלינו מאוד ולא דורש מכם כמעט מאמץ".
מצד שני, אל תסדרו את המיטה שלכם כשאתם יוצאים
"כשאנחנו רואות מיטה מסודרת, או שלא נטפל בה כי נחשוב שלא ישנו בה, או שזה יקשה עלינו לסדר אותה עם מצעים חדשים. ברור שזה נעשה ממקום מתחשב, אך אין צורך".
אל תתביישו לבקש עוד שקיות אשפה
"במקום שהפח יתמלא עד הסוף, או גרוע מכך, הזבל יזרק לכל עבר, בקשו עוד שקית אשפה ותעזרו לשמור על החדר נקי".
השתמשו בשלטים על הדלת
"הם לא סתם שם בכל בית מלון, הם מסמנים לנו האם ניתן להיכנס או לא. זה כל כך פשוט".
אם אתם רוצים להיות נחמדים תשאירו לחדרניות חטיף או משקה במיני בר
"יש כאלה שמשאירים טיפ, אך גם להשאיר במיני בר משהו קר לחדרניות שעובדות בימים חמים, זה נחמד לא פחות. בשורה התחתונה, אל תזרקו מה שאתם לא לוקחים הביתה".
התייחסו אלינו בצורה אנושית, אנחנו לא משרתות
"זה ברור שזה יכול להיות מביך כשאנחנו נכנסות לחדר ולפעמים לא לא כולן דוברות טוב את השפה, אך יש לנו עבודה לעשות וכסף להרוויח ונשמח ליחס אנושי ולא מתלהם, גם אם בטעות הפרענו לך קצת בטעות".