מבין חברות הלואו קוסט הרבות, להן מוניטין לא מדהים בדרך כלל, חברת ג'ט בלו האמריקאית הצליחה למצב את עצמה כחברה לא רעה בכלל, עם שירות טוב שכולל טלוויזיות במטוס וחטיפים בחינם (לא דבר טריוויאלי בטיסות לואו קוסט) ואפילו עם דירוג בטיחות גבוה למדי. אבל מהלך חדש שיזמה החברה, הולך לגרום לכם לחבב אותה אפילו יותר.
כולנו יודעים שלטוס בחברת תינוקות זה יכול להיות סיוט לא קטן. הלחץ באוזניים, טלטלות הדרך והחוסר נוחות הכללי שבטיסה לא הופכים את המסע הזה לקל יותר לעוללים הקטנים. אפילו האימהות שבינינו מודות שבכי (של ילדים אחרים!) בטיסות הוא דבר פשוט בלתי נסבל, ואף אחד, כולל ההורים של אותם התינוקות, לא שש לטוס עם תינוק.
בפרסומת חדשה של חברת התעופה, היא מנסה להפוך את הלימון הזה ללימונדה – בשביל כולם: בשביל האימהות שטסות עם התינוק שלהן ויודעות בדיוק איך כולם במטוס מרגישים כלפיה ובשביל הנוסעים האחרים שצריכים לסבול בכי בחלל סגור. בסרטון שמציג טיסה אמיתית מניו יורק לקליפורניה, נראית דיילת שמודיעה שכל תינוק שיבכה על המטוס יזכה את הנוסעים ב-25% הנחה על כרטיס הטיסה הבא שלהם. זה אומר שאם 4 תינוקות בוכים – הם מקבלים כרטיס טיסה בחינם. ואכן, במהלך הטיסה שארכה כמעט 6 שעות ארבעה תינוקות בכו, מה שאומר שכל נוסעי המטוס קיבלו כרטיס טיסה הלוך ושוב בחינם.
הפרסומת, שיצאה לכבוד יום האם האמריקאי לא מבטיחה לעשות זאת שוב, אבל כן מנסה לשנות את היחס של נוסעים כלפי אימהות עם תינוקות קטנים. מהצד השני, עם כל הכבוד לאימהות, היה נחמד אם הם היו מציגים גם אבות או משפחות אלטרנטיביות בפרסומת, אתם יודעים, כדי לא לצאת כאלו שובניסטים.