כדי למנוע בעיות כלשהן על המטוס, לרוב נאמר לנוסעים שהם זכאים רק למושב ששילמו עבורו, אותו מושב המצוין בכרטיס העלייה למטוס. כמו כן, במרבית חברות התעופה גם אומרים לנוסעים כי במידה שהם רוצים לשבת ליד אדם אהוב, הם חייבים לשלם עבור מושבים סמוכים, וזה בדיוק מה שעשתה הנוסעת קיראן קאפור.
בסרטון שהעלתה לטיקטוק, מספרת קאפור כי הטיול החלומי של ארוסה הטרי ושלה הפך במהירות לסיוט באוויר כאשר דיילת החליפה להם מבלי לבקש את המושבים. לטענתה, התעריף ששילמה והמספר שצוין בכרטיס הטיסה שלה לא הספיקו והדיילת הזיזה אותם כדי לתת את המושב להורה.
"האיש שלי ואני קנינו מושבים יחד, אבל אמא אחת ביקשה מהדיילת להחליף את המושבים שלנו כדי שתוכל להיות קרובה יותר לילד שלה", מספרת קאפור, עורכת דין שמתגוררת בניו יורק. "הדיילת החליפה את המושבים בלי לשאול". למעשה, כשעלו למטוס בני הזוג מצאו את אחד משני המושבים שלהם כבר תפוס, וכשהנוסעת ביקשה הסברים מהדיילות, הן התעלמו ממנה לחלוטין. היא ממשיכה: "עכשיו אנחנו יושבים בנפרד כי הם סירבו לדבר איתנו כששאלנו מה קרה".
>> הכי פשוט שיש: כך תפתרו את הבעיה הכי מעצבנת שיש בטיסות
כך קאפור מצאה את עצמה במרחק שורה אחת מארוסה למרות שלא נאמר לה דבר מראש. "איך אני יכולה לסרב כשאני רואה אנשים אחרים במושב שלי עוד לפני שאני עולה למטוס?" היא מוחה בסרטון טיקטוק שני. הטיקטוקרית מסבירה שהאב כבר ישב עם הילדים, ושהאמא רצתה להצטרף אליהם. "דעה לא פופולרית: אם אתה רוצה לשבת ביחד, אתה צריך לקנות מושבים ביחד וזה מה שאני והארוס שלי עשינו".
הסרטונים שהעלתה קאפור פילגה את המגיבים, חלקם אמרו שנכון למשפחה לשבת יחד ואחרים יצאו להגנתה. "אנשים צריכים לתכנן מראש כדי שזה לא ישפיע על אחרים. אני מצטער שעשו לך את זה", כתב אחד המגיבים. "אם זוגות וחברים יכולים להצליח להזמין מושבים זה ליד זה, למה זה כל כך קשה להורים???", כתב אחר.
מגיב אחר ניסה להסביר את פעולת הדיילות: "משרד התחבורה קונס חברות תעופה אם ילד אינו ליד או יושב עם הוריו". על פי אתר האינטרנט של משרד התחבורה האמריקאי, הורה שרוכש כרטיסי טיסה צריך לקבל ערבות מחברת התעופה שהוא יושיב את ההורה והילד ביחד, או שהדיילות ייאלצו לבקש מנוסעים אחרים לוותר על מקומות הישיבה שלהם כדי להצמיד את המשפחה. זו הסיבה שהדיילות עשו זאת, אך זה כנראה לא מנחם את בני הזוג.