הגעה למלון אחרי טיסה ארוכה ומייגעת יכולה להרגיש כמו חלום מתוק. אבל לפעמים הפנטזיה נהרסת על ידי עובש מסריח במקלחת, שיער של אדם זר על המיטה או חיבור Wifi חלש מדי. אם זה נשמע כמו הסיוט הגרוע ביותר שלכם, אתם לא לבד. אלו הם 10 הפטריות הנפוצות ביותר בבתי מלון.
10. כרית, מיטה או שמיכה לא נוחות
Floppy, thin hotel pillows are the worst. You are a monster if you like these pillows. The Hotel industry is bought by “big thin” pillow.
שנת לילה טובה היא המפתח לחיים מאושרים. אבל זה קשה להשיג אחת כזו כשיש כרית שמרגישה כמו אבן, או מזרן זול שיתפוס לכם את הגב לכל היום. בית מלון הוא פשוטו כמשמעו מקום שבו אנשים משלמים כדי לישון, אז מיטה נוחה עם מצעים נעימים הם דרישה בסיסית בהחלט.
9. מחסור בשקעי חשמל או כאלו שקשה להגיע אליהם
Alone in a hotel room with a double bed, but what side to choose? The side with better access to an electrical outlet of course!
המאבק הנצחי על הצד של המיטה שיש לו יותר שקעים, אחראי כנראה להרבה ריבים במהלך החופשה. אפשר להבין שפעם אנשים לא הביאו איתם אוסף מכשירים שצריכים טעינה, אבל העולם התפתח מאז וכך גם חדרי המלון. אנשים לא צריכים לשחק להתווכח או להזיז רהיטים רק כדי לטעון את הטלפונים שלהם.
8. אינטרנט איטי או Wi-Fi בתשלום
Dear hotels,
Why is there free wifi in the lobby for people who didn't pay for a room and $12.99 wifi in the rooms for people who PAID??
שוב, חלק מהמלונות מתעקשים לחיות בעבר. כיום השימוש באינטרנט אלחוטי הוא בסיסי ודרישת תשלום כדי להשתמש בו זה כמו לחייב את הורחים לשלם עבור מקלחת. כמו כן, אינטרנט איטי פשוט לא מקובל אלא אם מדובר במקום לינה באי נידח או בג'ונגל.
7. מקלחת, כיור או שירותים סתומים
Uncloggable toilets should be mandated in all hotels.
אנשים לא אמורים להוציא את כספם שהרוויחו בעבודה קשה בשביל לפתוח סתימות בשירותים ובמקלחות. זה גם ככה לא נעים כשצריך לעשות את זה בבית, אבל לנקות אחרי זר לא ששהה בחדר זה משהו שעובר כל גבול. כמובן שאם זה קורה, המלון צריך לתקן מיד את הבעיה או להחליף לאורח את החדר. אבל כולנו יודעים שמה שצריך לקרות ומה שקורה בפועל הם לפעמים שני דברים שונים מאוד.
6. כרטיסי מפתח שלא תמיד עובדים
Thus it is the law of things; after a particularly long & arduous day, Hotel checkin becomes a kafkaesque fafforama of card keys that don't work, bewildered night staff & endless blank corridors. But I enjoyed the gulag-like aspect of my window 'view'. #Tour
> Ramsgate tonight! pic.twitter.com/vXfUrThrVM
אחרי בילוי בחוץ, אתם חוזרים למלון אבל ברגע שאתם מנסים לפתוח את הדלת, כרטיס המפתח מחליט לעשות לכם חיים קשים ולא עובד. אז נכון שהחלפת מפתחות בפועל היא יקרה ואנשים נוטים לאבד אותם, אבל אפשר לנסות לדאוג למכשירים איכותיים שלא ייתקעו את האורחים מחוץ לחדר, ולא יבזבזו זמן יקר מהחופשה שלהם.
5. עמלות בלתי צפויות
Hotel resort fees are a scam
זה בסדר שיש עמלות, אבל עמלות נסתרות הן פשוט רעות. אם אנשים כבר מגיעים לישון במלון, הציפייה שלהם היא שתהיה שקיפות לגבי התשלומים שלהם במהלך החופשה. לגלות שאמורים לשלם תוספות או עמלות עבור שימושים בסיסיים לגמרי יכולה להתחיל חופשה מושלמת ברגל שמאל.
4. נייר טואלט חד-שכבתי
Floppy, thin hotel pillows are the worst. You are a monster if you like these pillows. The Hotel industry is bought by “big thin” pillow.
מלונות שדורשים מהאורחים שלהם לשלם מאות דולרים עבור לילה בחדר, צריכים להשקיע במוצרים ובחפצים שנעשה בהם שימוש. אחד מהם הוא הנייר טואלט, שהוא אומנם מוצר שבסופו של דבר רק מתבזבז, אבל המחשבה הנוספת הזו על הנוחות של האורחים היא מה שהופך מלון טוב למעולה.
3. אורחים שלא שומרים על היגיינה בריאותית
Nobody wears masks at hotels anymore but I’m so glad I won’t get COVID from the remote on my work trip. pic.twitter.com/FAY8Ru6FIH
הטיול הראשון שלאחר המגפה הוא מורט עצבים. כשמקומות התחילו להיפתח מחדש, אחד הדברים הגרועים ביותר שמטיילים יכלו לחוות הייתה ההתמודדות עם תיירים אחרים שלא מכסים את פניהם או נזהרים כשהם מתעטשים או משתעלים. אז למרות שלקורונה אין יותר השפעה בעולם כפי שהיה לה עד לא מזמן, מטיילים שלא מכסים את פניהם כשהם מתעטשים, לא שוטפים ידיים ובאופן כללי לא שומרים על הגיינה בסיסית, ימשיכו כנראה להוות בעיה עד קץ הימים.
2. ריח רע בחדר
This hotel has the smell of cigarettes and bleach. It reminds me of going to my aunts as a kid.
אחת הדרכים הגרועות ביותר להתחיל איתה חופשה, היא לפתוח את הדלת של חדר המלון ולהריח את הריח המעצבן של העובש. אף אחד לא לוקח ימי חופש מהעבודה רק כדי להתמודד עם מסיבה מעופשת של פטריות שגדלות על השטיח.
1. ניקיון חדרים גרוע
When you pay over one grand to stay in a hotel for 4 nights you at least expect the place to have high standards, right? Not this one. Dirty q-tips have apparently been under the bed since Thursday.
הנושא הזה הולך יד ביד עם חדרי מלון מסריחים, אבל פה מדובר ברמה אחרת. אין גרוע יותר מאשר למצוא שערות בכיור וכתמים מפוקפקים על כריות, סדינים או מזרנים. אם הם לא מנוקים כמו שצריך, חדרי מלון יכולים להיות כר פורה במיוחד לפטריות וחיידקים ושאר דברים דוחים מכיוון שהם חווים תחלופה גבוהה בין אורחים, שמצריכה ניקיון יסודי ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. אם גיליתם שהחדר שלכם מלוכלך, אל תהססו לבקש להחליף, או שינקו אותו שוב.
*הדירוג מבוסס על המחקר "America's Biggest Hotel Pet Peeves" של Passport Photo Online.