פעמים רבות נוסעים מתבקשים להתחלף במושבים עם נוסעים אחרים בטיסה, בקשה שעלולה להוביל לוויכוחים, מתחים ואפילו ריבים של ממש. לא פעם חברות תעופה מנסות למקסם את הרווחים ומפזרות באופן אסטרטגי משפחות וזוגות על פני תא הנוסעים כדי לתמרץ תשלום נוסף עבור בחירת מושבים. זה משאיר נוסעים רבים, במיוחד נוסעים בודדים, בעמדת נחיתות וקיימים סיכויים גבוהים יותר שהם אלו שיתבקשו לזוז למושב אחר.
למרות שבהחלט מדובר במצב לא נעים עבור כל הצדדים, דיילת חושפת כעת לוול סטריט ג'ורנל כיצד היא מתמודדת עם נוסעים שמסרבים בכל תוקף להחליף מושב. מיטרה אמרזדה, דיילת שמתגוררת באורלנדו שבפלורידה, אומרת שהיא תתערב בסכסוכים על החלפת מושבים רק כאשר ילדים יהיו מעורבים. היא אומרת שהיא משתמשת בכישורי התצפית שלה כדי "לקרוא את החדר" כדי לאתר את האדם שלדעתה יהיה קל יותר לשכנע לעבור למושב אחר.
>> דיילת חושפת: זו הטעות שכולם עושים כשמבקשים שידרוג בטיסה
>> 25 שאלות על מטוסים שכל אחד חייב לדעת את התשובה עליהן
>> טיפ של דיילת: זה הדבר שחובה להימנע ממנו לפני שעולים למטוס
אם היא לא מצליחה לשכנע את הנוסע להחליף מושב, אמרזדה הולכת על גישה פחות סבלנית: "כבר שאלתי בעבר נוסעים בתקיפות אם זה בסדר מבחינתם שאני אשים את הפעוט לידם לבד בלי ההורים כך שהם יצטרכו לסייע לנוסע הקטנטן במהלך הטיסה", היא אומרת ומוסיפה כי היא לרוב אומרת לנוסע בציניות כי היא "יכולה להביא לו את החטיפים של הפעוט ואת חוברות הצביעה שלו כי הוא יצטרך אותם". לפי אמרזדה רוב הנוסעים קופצים מיד על האפשרות של החלפת המושב ברגע שהם מבינים כי היא יכולה לקבוע שהפעוט ישב לידם לבד.
עם זאת, הדיילת כן מודה שהיא לא חושבת שזה הוגן לגרום לנוסעים ששילמו עבור המושבים הספציפיים שלהם לזוז למושב אחר בגלל שנוסעים אחרים העדיפו שלא לשלם עבור מושבים סמוכים. "בפעם הבאה שאתם מרגישים שאתם כועסים או מתוסכלים מכך שאתם לא מקבלים את המושבים שאתם רוצים, תזכירו לעצמכם שלא שילמתם על בחירה שלהם. אחרת הייתם יושבים בהם".