רשת מלונות Louis Hotels, הגדולה והוותיקה בקפריסין, משיקה החודש בפאפוס את
Cali Resort & SPA, אתר נופש למבוגרים בלבד ברמת 5 כוכבים, הממוקם בסמוך ל"מפרץ האלמוגים" עוצר הנשימה ועתיד להפוך ליעד מועדף עבור אלו המחפשים להירגע ולהיטען מחדש בסביבה ים תיכונית פסטורלית.

מלון קאלי - 6 (צילום: CALI RESORT&SPA)
צילום: CALI RESORT&SPA

קפריסין היא יעד אהוב בקרב תיירים ישראלים מזה שנים רבות. על פי נתונים אחרונים, ישראלים פוקדים את מדינת האי בתדירות גבוהה יותר מאשר תיירים מיוון, גרמניה ופולין, מה שהופך את ישראל למקור השני בגודלו של מבקרים באי. בהתאם לכך, השנה צפויים לפעול כ- 70 טיסות שבועיות מתל אביב לפאפוס וללרנקה ועליהן כ-300,000 תיירים ישראלים.

רשת Louis Hotels: מענה להעדפות ישראליות

רשת מלונות Louis Hotels מפעילה 26 מלונות ברחבי קפריסין ויוון. הרשת למדה במהלך השנים, מתוך עשרות אלפי התיירים הישראלים שביקרו במלונותיה, את הדרישות וההעדפות שלהם וכחלק מהמחוייבות שלה ליצור חוויות בלתי נשכחות עבור אורחיה, יצרה ארבעה סוגי חופשות, המציעות  פתרונות אולטימטיביים לישראלים:
 
Exclusive Vacation,  Family Vacation,  Villas Vacation ו- Elegance vacation.

מלון קאלי - 3 (צילום: CALI RESORT&SPA)
צילום: CALI RESORT&SPA

הכירו את Cali Resort

הריזורט החדש Cali Resort & SPA מצטרף לקולקציית החופשות האלגנטיות (Elegance vacation), והוא מיועד למבוגרים בלבד. אתר הנופש, ממוקם בסמוך לחוף מפרץ האלמוגים שהינו אחד מהחופים היפים ביותר בקפריסין בכלל ובפאפוס בפרט. כעת, תדמיינו חולות לבנים, אבני גיר בגוונים מטריפים, ים  בצבע  טורקיז שקיעות רומנטיות -  וזאת רק נקודת ההתחלה לפני שהגענו  למלון עצמו.

חדרים מאובזרים וסוויטות מפנקות

מכירים את התחושה כשאתם נכנסים לחדר בבית מלון ולא רוצים לצאת ממנו ? אז Cali Resort & SPA. זהו מסוג המקומות שעולה החשק פשוט לגור בהם. בריזורט יש רק  201  חדרים מרווחים, מעוצבים בקפידה ומפנקים עם כל האבזור הנדרש. רב החדרים מציעים נוף עוצר נשימה לים ולאלו המחפשים פינוק נוסף מציע הריזורט שני חדרי דלוקס ושתי סוויטות מרווחות, המצויידות באמבטיות ג'קוזי זוגיות, מרפסת רחבות ידיים וחדרי אירוח.

מלון קאלי - 4 (צילום: CALI RESORT&SPA)
צילום: CALI RESORT&SPA

אם אתם אוהבים לתעד כל פרט ופרט בחופשה שלכם והעלאת סטוריז לאינסטוש זה מאסט עבורכם,  הנהלת המקום חשבה גם על זה  - כל החדרים בריזורט מאובזרים בריהוט קטיפה יוקרתי בשילוב גוונים מטריף של חום, זית ובז' ומשלים אותו איורים בהשראת הטבע שפוזרו בכל רחבי החדר. המראה האסתטי של החדרים הופך אותם למושלמים ליצרית רילסים מנקרי עיניים ומעוררי קנאה. עוד בחדרים תמצאו מיטות גדולות, מקלחת רחבה ומפנקת מראות להקפדה על הלוק, מכונת אספרסו לקפה קטן ומעורר ומוצרי טיפוח יוקרתיים.

ארוחות גורמה

ב- Cali Resort & SPA תוכלו למצוא שתי מסעדות מצוינות. במסעדה המרכזית תהנו מדי יום מבופה מסורתי על טהרת המטבח הקפריסאי והים תיכוני. כל המאכלים מוכנים באותו היום ועשויים מרכיבים טריים ומקומיים בלבד. הקונספט ממשיך לתוך ארוחת הערב שהן ארוחות קונספט עם מנות דגל של מדינות שונות מרחבי הגלובוס, שיקחו אתכם למסע קולינרי-תרבותי מטריף חושים ומרחיב בלוטות טעם.  אם אתם פחות בעניין של בופה והגשה עצמית, תמיד תוכלו לגשת למסעדת הפיוז'ן היפנית Fiki, שם תהנו מארוחת "אה-לה קארט", המציעה מנות שף מעוצבות ויפהפיות (סטורי, זוכרים?).

מתקנים ברמה גבוהה

אם אתם חושקים במנוחה טוטאלית, אתם לבטח תהנו לשבת לצד הבריכה רחבת הידיים של הריזורט, שלצידה בר קוקטיילים המציע משקאות מרעננים שיוגשו לכם ישירות למיטות השיזוף או לכסאות הטבולים בבריכה.

מלון קאלי - 2 (צילום: CALI RESORT&SPA)
צילום: CALI RESORT&SPA

עבור מי שלא נח אף פעם ואוהב לפמפם את השרירים גם בזמן החופשה, יש בריזורט חדר כושר מאובזר. אחרי המאמץ הגופני אתם מוזמנים לשחרר לחצים בסאונה החמה או להנות מטיפולים ועיסויים במרכז הספא של המלון (טיפולי הספא בתשלום נפרד).

כמה זה עולה לנו?

Cali Resort & SPA מציע מספר חבילות אירוח על בסיס ארוחת בוקר, חצי פנסיון או פנסיון מלא. כמו כן, באתר המלון תהנו ממבצעים מיוחדים והנחות. הרשמה למועדון הלקוחות של רשת Louis Hotels מבטיחה הנחה נוספת של 5% על מחירי המבצע.

למידע נוסף על המחירים ולהזמנות היכנסו << לאתר המלון