בני זוג מישראל רכשו לפני כשנה וחצי חבילת נופש לפריז, וקנו כרטיסי טיסה של חברת התעופה ריינאייר. לרוע מזלם ההמראה מנמל התעופה רמון לפריז התעכבה בשש שעות עקב תקלה טכנית. לטענת בני הזוג, נציגי החברה חילקו לנוסעים שוברי מזון ושתייה שלא הספיקו לכולם מאחר שמלאי המזון היה מוגבל. "המתנו בתור אבל לא נשאר אוכל במזנון שבשדה התעופה", ציינו בני הזוג, "לקחנו רק שתייה. כמובן שבטיסה עצמה לא הוגשה ארוחה מאחר שמדובר בלואו-קוסט".
אלא שמכאן והלאה מצב הדברים הלך והדרדר. מתברר שנמל התעופה התעופה בווה (Beauvais) שבפריז אינו פעיל בלילה כך שהטיסה נחתה לבסוף בנמל התעופה בבריסל בירת בלגיה. "הם העמידו לרשות הנוסעים אוטובוס שהסיע אותנו מבריסל לשדה התעופה בפריז שהיה סגור. הגענו לפנות בוקר ולא היו מוניות ושירותי תחבורה ציבורית. היה קר וגשום", ציינו בני הזוג. "רק ביום שלמחרת בבוקר לקחנו מונית למלון שאליו הגענו באיחור של 20 שעות ללא שינה וללא אוכל. מרבית היום נאלצנו לישון מרוב עייפות. הטיול כולו היה ארבעה ימים, ומתוכם ניצלנו רק יומיים".
בני הזוג פנו לעורך הדין רון סולן, מומחה לדיני תעופה, אשר פנה לחברת ריינאייר בדרישה לפיצוי. כשדרישתו לא נענתה, בני הזוג הגישו תביעה קטנה נגד החברה. בריינאייר לא הכחישו את טענות בני הזוג, אך ציינו שהעיכוב בטיסה נבע מתקלה טכנית שהתגלתה במטוס.
הרשם שדן בתביעה קיבל אותה בחלקה. לדבריו, לא היה די בכך שנציגי החברה סיפקו שוברי אוכל ושתייה לנוסעים, היה עליהם לבדוק שהם יכולים לממש אותם ויש די אוכל במזנון שבנמל התעופה. הוא קבע שבפועל מדובר בטיסה שבוטלה ולכן התובעים זכאים לפיצוי על כל המשתמע מכך. הרשם קבע שהחברה תפצה את השניים בשל מחדליה בסכום של 16 אלף שקלים כולל הוצאות משפט.