נוסעי אל על נפגעים שוב מהסכסוך בין טייסי החברה להנהלה: ברגע האחרון התבשרו אתמול בערב (ב') נוסעי טיסת אל על לבייג'ין, שהייתה אמורה להמריא בשעה 21:45 בלילה, כי הטיסה שלהם בוטלה בגלל שאין טייס שיוכל להתייצב לעבודה, והיא צפויה להמריא רק מחר בשעה 8:30 בוקר.
מדובר בכ-200 נוסעים שגילו להפתעתם שהם יבלו את הלילה בישראל - וכרגע מחפשים להם פתרונות. חלק מהנוסעים מועברים לטיסות חלופיות, חלק ללינה בבתי מלון וחלק ימתינו לטיסה שתצא בבוקר.
בעוד שבאל על מאשימים את הטייסים בשיבוש לו"ז הטיסות של החברה וטוענים כי הסיבה לאי הגעת הטייסים היא עיצומים - טייסי אל על מכחישים. ניר צוק, יו"ר ועד טייסי אל על, אמר כי "אביו בן ה-90 של הקברניט שהיה אמור לבצע את הטיסה מאושפז בבית חולים ולכן כבר בבוקר הוא עידכן את החברה כי לא יוכל לקיים את הטיסה.
"יש 9 טייסים שיכולים ומוכנים להפעיל את הטיסה לביג'יין אבל ההנהלה מתעקשת שאותו טייס יישאר שם עד יום שישי בעוד אף אחד מהם לא יכול לעשות זאת. כך שיש פתרון ויש מי שיחליף את הקברניט אם החברה תסכים להחזיר את הטייס המחליף לישראל תוך יומיים ולא ביום שישי. אני מצטער שהנוסעים נפגעים שלא לצורך וחבל לי שמאשימים את הטייסים במה שקרה כשזה לא המצב".
מקרים של טיסות שמתבטלות ברגע האחרון בגלל אי התייצבות של טייסים לטיסות הפכו לדבר שבשגרה בחברה. בדצמבר 2015 בוטלו טיסות לבנגקוק, ניו יורק, בריסל וביג'יין בשל אותו סכסוך בין הצדדים, תוך פגיעה במאות נוסעים.
הפגיעה בנוסעים מתבטאת לא רק בביטולי טיסות ברגע האחרון. בחודשים האחרונים מפעילה אל על טיסות לניו יורק ולבוסטון באמצעות שני מטוסים של חברת Privilege Style הספרדית. מדובר בחכירה רטובה, כלומר, צוות הטייסים והדיילים של טיסות אלו הוא בכלל ספרדי, לא דובר עברית ולא הוכשר על ידי חברת אל על - ואליו מצטרפים לסיוע בשירות רק שני אנשי צוות של החברה הישראלית. למרות זאת, אל על ממשיכה למכור את הכרטיסים לטיסות אלו כטיסות אל על לכל דבר - והנוסעים מגלים כי הם יטוסו בחברה ספרדית ולא ישראלית רק מספר ימים לפני הטיסה עצמה.