במסגרת הפעילות, שתקרא "מרוקנים את הכספומט", כל נוסע שירכוש בחנות בסכום של מינימום 250 דולר ממגוון המוצרים (למעט סיגריות), יקבל שובר עם קוד למשיכה באחד מחמשת מכשירי הכספומט שיוצבו בכניסה המרכזית לחנות.
כל משיכה תזכה את הנוסע או בדולרים לרכישה בחו"ל. הסכומים שיחולקו בכל יום ינועו בין 20 ל-2000 דולר. בנוסף, יחולקו אלפי שוברי קנייה, למימוש בחנויות האופנה והספורט (כולל בחנות ויקטוריה סיקרטס) בשווי כספי הנאמד בכ-128 אלף דולר.
שלומית רשף מנהלת השיווק של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ציינה כי, "מדובר בפעילות שיווקית שהינה פועל יוצא לאסטרטגיה השיווקית שלנו המחזקת את מעמדו של הדיוטי כמקום אטרקטיבי הן מבחינת כדאיות הקנייה והן מבחינת החוויה והערך המוסף שאנו מייצרים עבור קהל הנוסעים".