בניהזוג בשנות השלושים לחייהם החליטו לפני כשנה לחגוג את ירח הדבש שלהם באחד האתרים היוקרתיים ביותר במקסיקו, במלון מפואר בעיר הנופש בקאבו סאן לוקאס (Cabo San Lucas).
עבור החופשה של פעם בחיים, בני הזוג שילמו לשלושה לילות במלון סכום של למעלה מ-6,000 שקלים. בנוסף, הם רכשו כרטיסי טיסה עם חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס במחלקת העסקים סכום של 4,436 דולר. הטיסה הייתה אמורה להמריא מנתב"ג לסן פרנסיסקו ומשם לקאבו סאן לוקאס.
כשהשניים הגיעו לעשות צ'ק אין הם הופתעו לגלות שהמטוס שלהם ימריא לסן פרנסיסקו באיחור של כחמש וחצי שעות. "הבנו שירח הדבש שלנו ייהרס", טענו בני הזוג בתביעה שהגישו נגד חברת התעופה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב. "עם איחור כזה היה ברור שנפסיד את טיסת ההמשך מסן פרנסיסקו לסאן לוקס".
בני הזוג טענו גם שמעבר לאיחור בטיסה החברה לא הושיבה אותם במחלקת עסקים אחד ליד השני והם נאלצו לבקש מהנוסעים לאפשר להם להחליף מקומות. "זו הייתה סיטואציה ממש לא נעימה", הם טענו.
לאחר שנחתו באיחור של כחמש שעות בסן פרנסיסקו השניים נאלצו להמתין עוד כמה שעות בשדה עד שהחברה דאגה לתת להם שובר לבית מלון ורק למחרת הם טסו לסאן לוקס. "הגענו לירח הדבש באיחור של 25 שעות, הפסדנו לילה במלון. הרסו לנו את ירח הדבש", קבלו השניים.
לטענתם, כאשר חזרו ארצה הם תבעו לקבל פיצוי על האיחורים וירח הדבש שהתחיל הכי רע שאפשר מבחינתם אף החברה הציעה להם סכום של 300 דולר בלבד כפיצוי. לאחר מכן החברה שדרגה את הצעתה ל-750 דולר לכל אחד מהם לשובר לטיסה עתידית, אבל הם סירבו בתוקף ודרשו פיצוי גבוה בהרבה.
בכתב ההגנה שהגישה חברת יונייטד איירליינס היא לא הכחישה שהטיסה מנתב"ג סן פרנסיסקו יצאה באיחור, זאת בגלל סיוע רפואי שניתן לאחד הנוסעים שהיו בטיסה ולטענת החברה כאשר המטוס נחת בסן פרנסיסקו היא נתנה לכל נוסע שובר של 300 דולר כפיצוי.
בסופו של דבר השופט קיבל את תביעת בני הזוג ופסק להם פיצוי גבוה יחסית על עוגמת הנפש בסכום של 10,000 שקל ועוד פיצוי של 30 אלף שקל בגין האיחור בטיסות ופיצוי לדוגמא בגין המחדלים שהיו. בסך הכול החברה תשלם לבני הזוג פיצוי של 40 אלף שקל שנחשב אחד הגבוהים אי פעם שנפסקו בתביעות קטנות נגד מחדלי חברת תעופה.