בני זוג מצפון הארץ, שיצאו לחופשה בת ארבעה ימים בבית מלון יוקרתי בפאפוס שבקפריסין, טוענים שכל מה שהובטח להם בחופשה שהזמינו לא התקיים. "הבטיחו לנו חופשה ברמה גבוהה מאוד, עם שלל אטרקציות, אוכל גורמה כשר, הדרכה צמודה ומה לא", ציינו בני הזוג. עבור החבילה הם שילמו 6,100 שקלים, מחיר לא זול לחופשה בקפריסין.
כבר בשדה התעופה בארץ השניים הבינו שהולכת להיות להם חופשה אחרת ממה שדמיינו. "בטיסה הלוך היה עיכוב של שעה וחצי. אחרי זה, כשנחתנו הסיעו אותנו באוטובוס ישן מאוד ללא מזגן", שיחזרו בני הזוג בתביעה שהגישו לבית משפט לתביעות קטנות בטבריה.
לטענתם, הם קיבלו את החדרים רק בשעה חמש בערב והם היו שונים מאוד ממה שהובטח להם. "קיבלנו חדר בקומת קרקע שכשיוצאים ממנו נתקלים בקיר גבוה שחוסם את האוויר. המצעים היו מלוכלכים, המיטות ישנות מאוד, החדרים מלוכלכים והיו עוד המון כשלים שהרסו לנו את החופשה, כולל אטרקציות שהובטחו ולא קיבלנו".
בני הזוג החליטו כאמור, להגיש תביעה כנגד חברות הנסיעות והספק על סך 15 אלף שקלים, פיצוי על כך שהחופשה שלהם לא תאמה לטענתם את מה שהובטח.
חברת הנסיעות והספק הטילו את האשמה האחד על השנייה. הספק טען שחברת הנסיעות אחראית למחדלים ושהוא משמש רק איש קשר. מנגד, חברת הנסיעות טענה שמדובר בתביעה קנטרנית וכי הנוסעים נהנו מהנופש.
השופט חייב את הספק וחברת הנסיעות לפצות את בני הזוג בסכום של 16 אלף שקל לאור המחדלים שנתגלו.