רשת פרימה ממשיכה להתרחב בישראל ורוכשת את "המלון ברחוב מנדלי", שעם כניסתו לרשת בתחילת חודש יולי הפך למלון השישה עשר של הרשת בישראל והחמישי בתל אביב. הרשת רכשה את המלון השוכן ברחוב מנדלי 5 בתל אביב מידי חברת מלון אדיב בע"מ, בסכום של כ-92 מיליון שקל. המלון, שבעשור האחרון נוהל על ידי מיכאל חי - וויז'ן הוספיטלטי, עבר לבעלות הרשת ב-1.7, וימשיך לפעול בפרימה תחת אותו המיתוג והשם.   

"המלון ברחוב מנדלי", הוא מלון אורבני אופנתי בתל אביב. המלון, שעבר שדרוג בשנים האחרונות, כולל 66 חדרי בוטיק המתפרשים על פני שש קומות. המלון מציע אירוח בוטיק, עם חדרים המעוצבים בקלאסיות ואלגנטיות, כשחלק מתפיסת עולם זו, פועלת במלון מסעדת השף משיה. נוכח מיקומו האטרקטיבי בעיר (סמוך לרחובות בן יהודה והירקון) וקרבתו לחוף הים, המלון פונה לקהל מגוון המחפש אחר חופשה אורבנית תוססת לצד אירוח יוקרתית ואוירה רגועה במלון.

רכישת המלון ברחוב מנדלי היא צעד נוסף בהתרחבות רשת מלונות פרימה בארץ והוא הנכס הרביעי שהרשת רוכשת בשלוש שנים האחרונות הכוללים את מלון פרימה ורה בירושלים ופרויקטים בבניה הכוללים את מלון The LUX בפרויקט לידו באשדוד ואת המבנה לשימור באלנבי 81 תל אביב. רכישת המלון החדש היא בהתאם לחזון צמיחת הרשת לצד האמונה כי תיירות הפנים בעיר תל אביב, למרות המצב המאתגר כיום, תמשיך ותתחזק. עם "המלון ברחוב מנדלי" רשת פרימה תציעה חמישה בתי מלון בעיר תל אביב: פרימה סיטי, פרימה תל אביב, ג'ייקוב סמואל, הוטל 75 וכעת כאמור המלון ברחוב מנדלי. הרכישה מחזקת ברשת את קטגוריית ה-Lifestyle עליו נמנים ג'ייקוב סמואל בתל אביב, דיויד טאואר בנתניה, אואזיס ספא לקלאב בים המלח,  The LUX העתידי באשדוד והמלון העתידי באלנבי 81, תל אביב.

המלון ברחוב מנדלי (צילום: עמית גירון)
צילום: עמית גירון

המלון ברחוב מנדלי (צילום: עמית גירון)
צילום: עמית גירון

אבי דור, מנכ"ל רשת מלונות פרימה, אמר: "גם בתקופה מורכבת זו כאשר עדיין בעיצומה של מלחמה, כבר זמן רב הלחימה עדיין בשיאה בדרום וגם בצפון, אך אנו מאמינים כי התיירות הגלובלית תחזור לתל אביב ולמרכז הארץ. המלון חדש ברשת, אך בעל מוניטין ידוע, מוכר ואהוב ואנו מאמינים שיעניק לרשת אחיזה משמעותית בתיירות הלייף סטייל בתל אביב, נוכח מיקומו האסטרטגי. רכישת המלון, החמישי במספר בתל אביב, נעשתה כחלק מהראייה האסטרטגית של הרשת את העתיד בשנים הקרובות בעיר, עם המשך התחזקות התיירות, כמו גם בראייה אסטרטגית ארוכת טווח של התרחבות הרשת בארץ ובחו"ל בכלל באירופה בפרט".