בזמן שעונת התיירות נמצאת בשיא שלה לפני שהקיץ נגמר, אורחים רבים שהגיעו בימים האחרונים למלון "קיסר" באילת גילו שהמלון בחר לערוך שיפוצים. על פי הטענות של חלק מהאורחים, השיפוץ הפריע למנוחה שלהם ואפילו הרס להם את החופשה.
"לא יכולנו לישון. הרעש של השיפוצים היה גם בשעות המנוחה בין שתיים לארבע. סיוט של ממש. ממש קדחו לנו על הראש", משחזר אסי אורח במלון, "זה היה רעש בלתי פוסק". לדבריו, הרעש הפריע לאורחים רבים והם פנו למנהלת המלון אבל לא זכו למענה.
"הסברתי לאחת המנהלות שהגעתי לחופש ולא כדי לסבול. שאם הייתי יודע שיש שיפוצים במלון לא הייתי מזמין חופשה. ציינתי בפניה שעל פי החוק בין שתיים לארבע לא משפצים. אלו שעות מנוחה", אומר אסי ל-mako, "מדובר בכשל של המלון שהורס לאורחים את החופשה שלהם והם זכאים לפיצוי".
לדברי אסי, למרות הניסיון למצוא פתרון למצב הוא לא קיבל שום מענה. "היא פשוט נפנפנה אותי בלי שום מענה. לא התייחסה אליי בכלל. הם הסירו מעצמם אחריות ונתנו לנו להתמודד עם הרעש כאילו שאנחנו אוויר ולא אורחים ששילמו ממיטב כספם כדי ליהנות מחופשה שקטה ורגועה", אומר אסי.
גם האורחת ר' סבלה מרעש השיפוצים במלון. "אי אפשר היה לנוח. כל הזמן קידוחים על הראש. רעש בלתִי פוסק. שאלנו עובדים במלון למה עושים שיפוץ בזמן שיש אורחים אז הם אמרו שזה מה שיש", סיפרה ר', "ההתנהלות הייתה מבישה".
בעקבות הפנייה של mako למלון קיסר, הוחלט להפסיק את השיפוצים בזמן השעות המנוחה, המלון התנצל בפני האורחים ואסי שודרג כפיצוי לסוויטה במלון.
ממלון קיסר נמסר: "במלון מתבצעות עבודות תחזוקה שוטפות כמו בכל בתי המלון. במקרה זה, הקבלן אכן חרג משעות הפעילות המאושרות. הנושא טופל ולא יישנה".