הכתבה בקצרה: משפחה שהגיע להתארח בקלאב הוטל בטבריה שילמה 5,000 שקל עבור סוויטה לשני לילות. כשהגיעו למלון הם גילו שהחדר מלוכלך, המצעים מלאים בכתמים ובמרפסת יש ג'וקים ונמלים.


דווקא בשיא העונה, כשהתיירות אמורה לפרוח, עולות לא מעט תלונות של נופשים ישראלים על איכות המלון והשירות בארץ, ביחס למחירים הגבוהים שמשלמים. כך למשל, משפחה שהגיעה לחופשה יוקרתית במלון 'קלאב הוטל' בטבריה גילתה לא מעט תקלות במהלך החופשה שלהם במלון. על פי אב המשפחה, בסוויטה שהזמינו הם מצאו צרצרים, ג'וקים, אבק, נמלים, כתמי דם וזרע על המיטה והסדינים, עובש ועוד.

"במשך חצי שנה חסכנו שקל לשקל כדי לצאת לחופשה הזו, ירקנו דם ובסוף חזרנו הביתה עם מפח נפש גדול. אם היינו יודעים שנקבל חדר כזה היינו נשארים בבית", קבלה נורית אם המשפחה. נורית, בעלה וילדיהם שילמו על חופשה של שני לילות 5,000 שקלים.

קלאב הוטל טבריה

קלאב הוטל טבריה

"החדר היה מלוכלך ומלא באבק, ג'וקים ונמלים טיילו בחדר ובמרפסת, הספה הייתה מלוכלכת ומלאה בכתמים, המצעים היו מוכתמים בטיפות דם ובכל מיני דברים אחרים שאני לא רוצה לדבר עליהם", שחזרה נורית. "במקלחת היו סימני חלודה וברז שבור. לא ייתכן שנשלם ממיטב כספנו ונקבל חדר לא ראוי לחופשה".

לדבריה, הם פנו למנהלת המלון וביקשו ממנה לעבור לחדר אחר. "אנחנו שילמנו עבור סוויטה והעבירו אותנו לחדר רגיל שגם הוא היה מלוכלך. אי אפשר היה לישון וליהנות מהחופשה. פנינו שוב למנהלת אז היא אמרה שתפצה אותנו בארוחת בוקר", ציינה נורית. "שום התנצלות על החופשה שנהרסה לנו. נסענו נסיעה ארוכה ליהנות מחופשה וחזרנו הביתה עם עוגמת נפש רבה".

קלאב הוטל טבריה

קלאב הוטל טבריה

בעקבות פניית mako לקלאב הוטל, המנהלת התנצלה בפני נורית והבטיחה להוציא מכתב פיצוי לאחד ממלונות הרשת.

מקלאב הוטל טבריה נמסר: "מבדיקה שעשתה הנהלת המלון, התברר שלהוציא פנייה לבקשה להחלפת חדר בשל העובדה שילדים של המשפחה הינם ילדים גדולים, לא הייתה תלונה מצד הלקוח. יחד עם זאת, הנהלת המלון, בשיחה עם הלקוח, הבטיחה לפצות את המשפחה. תוך יומיים הם ימסרו למשפחה את ההטבה שהם יקבלו, בתקווה לשביעות הרצון של הלקוח".