יכול להיות שמשרד ממשלתי משקיע מיליון שקלים בקמפיין שכל המטרה שלו היא ללמדנו להשוות את מחירי הטיסה? וגם אם הקמפיין טוב, היוזמה טובה, אבל למה עכשיו? יש לשער כי שר התחבורה, ישראל כץ, החליט לשרוף את כספי המס המיותרים לפני 2015, או שמא רוצה להראות לנו השר כי הוא עושה משהו לקראת הבחירות?
אבל מלבד העניין של הבזבוז הכספי, בקמפיין הזה יש מסרים מגוחכים - טיפים ברורים מאליהם: לפני הטיסה - השוו מחירים, וגם: הזמינו טיסה מראש. אין פלא שכל העניין עורר ביקורת. עוד טיפים הזויים: אם אתם עולים למטוס בדקו שיש שם כיסאות וטייס ואם אתם נוסעים לאיסלנד - אל תקחו בגד ים. רשמו לפניכם.
ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "מדובר בקמפיין צרכני מובהק, החושף בפני הצרכן הישראלי את יתרונות 'השמים הפתוחים' והצורך בהשוואת מחירים. הנתונים מצביעים על כך כי ציבור רחב של נוסעים לא מודע לכל האפשרויות העומדות בפניו, בעקבות הסכם ה'שמים הפתוחים' ופחות חשוף לפירות הרפורמה, המאפשרים לו כיום לטוס יותר בזול, ליותר יעדים בעולם".
עוד ב-mako חופש:
הכי קרוב לצימר: המלצות ללינה פלוס טיול
מה עשה החזיר על המטוס ואיך זה נגמר?
שמש נצחית: היעדים הכי חמים לחורף