ליאור ידין טס בשבוע שעבר עם אל על מתל אביב ללוס אנגל'ס, טיסה שאורכת יותר מ-12 שעות. הוא שילם סכום של 2,500 דולר הלוך-חזור במחלקת התיירים.
ליאור מציין שבטיסה הלוך הוא קיבל ג'חנון עם רסק עגבניות וכמה חתיכות מלפפונים, לצד עוגייה קטנה. "זו הייתה מנת ג'חנון די עלובה. זו לא ארוחה ראויה לנוסעים בטיסות ארוכות", קבל ידין. "הייתי רוצה לראות את השף אסף גרניט אוכל את הארוחות הללו".
בטיסה מלוס אנג'לס לישראל חיכתה לידין הפתעה נוספת: מנה שכללה חצי קציצה. "פתחתי את הקופסה וגיליתי שהקציצה היתה חצויה. לא פחות ולא יותר. הרגשתי שחוסכים עליי אחרי ששילמתי 2,500 דולר לטיסה. מישהו חשב שהמנה כל כך עשירה וגדולה וחתך קציצה לשניים וחילק בין שני נוסעים? זו ממש חזירות".
ליאור המשיך: "כל המנה עצמה לא מזמינה. אין חשק לאכול וזו אמורה להיות מנה ברמה של שף אסף גרניט שחתום עליה".
מאל על נמסר: "אנו מודים על המשוב, ומקפידים להיות קשובים ללקוחותינו. נושא השירות בטיסה נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו פועלים באופן קבוע על מנת לטייב ולשפר את התפריט על בסיס משובים וסקרי שביעות רצון לקוחות, לצד תגובות חיוביות שאנו מקבלים מלקוחות רבים.
"המקרה הנקודתי מטופל אל מול מטבח הקצה בלוס אנג׳לס ומול הלקוחה. נדגיש כי מנה זו אינה מבוססת על התפריט של שף אסף גרניט, שמוטמע בהדרגה בכל מטבחי אל על בעולם וצפוי לעלות בקרוב גם בטיסות מלוס אנג׳לס לארץ".