בני זוג מתל אביב שתבעו חברת נסיעות, אחרי שעובדי המלון בפראג בו שהו הפגינו כלפיהם אנטישמיות, לא יקבלו שקל מאחר ולא הצליחו להוכיח את טענותיהם.
בני הזוג רכשו לפני כשלוש שנים מחברת אשת טורס חבילת נופש של חמישה ימים בבית מלון בפראג, עליה שילמו 1,438 דולר. לטענת בני הזוג, כמה דקות לאחר שנכנסו לחדרם הם הבחינו בכורסה שבורה. הם התקשרו לפקיד הקבלה לעדכן אותו בעניין, אך נציג של בית המלון שהגיע לחדרם פסק שהם נושאים באחריות בגין הנזק שנגרם לכורסה. בנוסף, לדבריהם הם הואשמו על ידי עובדי המלון כי העלימו את חלוקי הרחצה שהיו בחדרם וחויבו בגינם בסכום של 1,400 שקל, וגם נדרשו לעבור לחדר אחר. כשהזוג התעמת עם פקידי הקבלה במלון, העניין הפך לדין ודברים קולני שגרם לנציגי המלון להזמין משטרה. בסופו של דבר ובתיווך השוטרים, השניים נותרו בחדרם רק לאחר שהתחייבו לשלם עבור הנזקים שהתגלו בחדרם.
"לאורך כל השהייה שלנו במלון זכינו לקבל יחס מחפיר והפנו כלפינו האשמות שווא. נאלצנו לשלם על נזקים שלא גרמנו", טענו השניים.
לאחר ששבו ארצה בני הזוג שיגרו מכתב חריף לאשת טורס, תיארו את השתלשלות האירועים שעברו והיחס המחפיר שקיבלו ודרשו פיצוי של 20 אלף שקלים. החברה הסכימה לפצות אותם לכל היותר בסכום של 100 דולר עבור רכישת חופשה עתידית.
בני הזוג הגישו תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב נגד אשת טורס על סכום של 20 אלף שקלים. לטענתם, עובדי המלון נהגו כלפיהם באנטישמיות בעיקר בדלפק ובמסעדה, ולכן הם זכאים לקבל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה להם מכך.
אשת טורס, הגישה כתב הגנה וביקשה לדחות הטענות של בני הזוג בנימוק שהם לא התלוננו בעניין זה בזמן אמת, לכן לא ניתן להתייחס לטענותיהם וכי לקוחות ישראליים אחרים רבים היו מרוצים מאותו המלון. במהלך הדיון, נשאלו בני הזוג מדוע אם העניין היה כה חמור לא דאגו לעדכן את נציגי החברה הנתבעת במה שעבר עליהם. הבעל טען, כי לא הצליח לקרוא את מספר הטלפון שהיה על גבי ההזמנה בגלל הכיתוב הקטן.
השופטת דלית ורד דחתה את תביעת בני הזוג. בפסק הדין ציינה השופטת, כי אם התובעים היו פונים לנתבעת בזמן אמת ייתכן וניתן היה ליישב את המחלוקת באופן אחר והיה אפשר לברר את טענותיהם מול בית המלון. השופטת הדגישה, כי התובעים לא עמדו בנטל ההוכחה כנדרש בהליך אזרחי.