ב-3.6 רינאייר חזרה להפעיל טיסות לשמונה יעדים מטרמינל 1 בנתב"ג: אתונה, פאפוס, ברלין, בודפשט, בארי, ברגמו, בוקרשט ומלטה. כעת, חברת האולטרה לואו קוסט הודיעה שהחל מסוף אוקטובר היא תרחיב את הפעילות שלה בישראל ותטוס לעוד 16 יעדים במדינות שונות.

ברשימת היעדים החדשים ניתן למצוא את: בולוניה, רומא, נאפולי, טורינו, ונציה (איטליה) בריסל (בלגיה), קרקוב, פוזנן, ורשה (פולין) מרסיי (צרפת), וינה (אוסטריה), סופיה (בולגריה), וילנה (ליטא), סלוניקי (יוון), ממינגן ובאדן באדן (גרמניה). מחירי הטיסות, כפי שניתן למצוא באתר החברה, נעים סביב ה-100 אירו לכיוון.

נאפולי הר וזוב איטליה (צילום: Sergii Figurnyi, shutterstock)
נאפולי, איטליה | צילום: Sergii Figurnyi, shutterstock

כזכור, ב-1.2 חברת הלואו קוסט כבר חזרה לנתב"ג, אחרי שלא פעלה מהארץ מספר חודשים בגלל המלחמה. כעבור מספר ימים החברה הודיעה שהיא חוזרת בה ומבטלת את כל הטיסות שלה בחודשים מרץ-אפריל. הסיבה לכך התבררה מאוד מהר: היות וטרמינל 1 נסגר לפעילות בזמן המלחמה, כל הטיסות המריאו מטרמינל 3, וריינאייר נדרשה לשלם את סכום התפעול של הטרמינל היקר יותר. חברת הלואו קוסט מצדה דרשה לשלם מחיר נמוך כפי שהיתה רגילה אליו מטרמינל 1, בטענה שלא היא זו שבחרה לפעול מטרמינל 3. ההבדל במחיר הוא של כ-15 דולר לנוסע. לאחר שלא נמצא פתרון, היא כאמור ביטלה את הטיסות שלה עד שחזרה ביוני, כשטרמינל 1 נפתח מחדש.

היו לא מעט הערכות על כך שאחרי שריינאייר תחזור להפעיל טיסוטת מהארץ זה יעזור להוריד את המחירים. נכון לעכשיו, לא נראה שזה המצב, כשגם מחירי הטיסות של החברה עצמה לא נמוכים כפי שאנחנו זוכרים אותם מפעם. בטח שכבר אי אפשר למצוא 5 אירו לכיוון, כפי שהיה עוד בשנת 2019, לפני הקורונה.