עדיאל אוחנה, ממושב מבועים שבנגב, ובת זוגו הגיעו לנופש במלון באילת בסוף השבוע האחרון. "שילמנו על נופש מיום חמישי ועד יום ראשון. במשך יומיים הכול היה סבבה ונהנינו מאוד", שחזר אוחנה.
ביום השלישי לנפוש, אתמול (31.7) אוחנה ניסה לרדת מהמיטה וחטף מכה ברגלו. הוא הזיז את המיטה הזוגית, שהיתה מורכבת משתי מיטות יחיד וגילה שבכל הימים בהם התארח במלון וישן בחדר, אף אחד לא ניקה את המקום לפני הגעתו.
"בין המיטות מצאתי קונדומים משומשים, מוצצים, לכלוך, מגבונים לחים מלוכלכים. נראה שלא ניקו את החדר הזה כמו שצריך תקופה ארוכה. הייתי בהלם", סיפר אוחנה ל-mako. "אם לא הייתי חוטף את המכה לא הייתי יודע שקיבלתי חדר מלוכלך מאוד".
עדיאל ירד לקבלה במלון ודרש לקבל הסברים על הלכלוך. לדבריו, מנהלת מחליפה במלון שראתה את הלכלוך לא כל כך התייחסה לטענות שלו. "הסברתי לה שאני רוצה להחליף חדר ואי אפשר להישאר בחדר כזה מלוכלך. שאלתי אותה איך יכול להיות דבר כזה? היא הייתה די אדישה והסכימה שנקבל חדר אחר בשעה שש בערב, שזה ממש לא לעניין כי במשך שעות שהינו בחדר מלון מטונף ומלוכלך ולאחר מכן היינו בלי חדר עד שהתפנה החדר אחר", טען אוחנה.
לדבריו, היום, כשעזב את המלון, נציג מקשרי הלקוחות התקשר אליו וטען שלא היה לכלוך בחדר אלא רק תווי מחיר של חולצות חדשות שנזרקו בחדר. "מזל שצילמתי את החדר המלוכלך כולל סרטון, כך שאי אפשר לספר סיפורים שמדובר בטיקטים של חולצות. זה שקר מוחלט", ציין עדיאל.
זו לא הפעם הראשונה שנושא ליכלוך המלונות עולה לכותרות לאחרונה וישראלים רבים מתלוננים על רמה ירודה של ניקיון. "נכון שיש בעיה בכל הנוגע לתחזוקת חדרים", הודה מנהל באחד מבתי המלון בעיר. "חלק גדול מהעובדים שעבדו במלונות ויצאו לחל"ת בעקבות הקורונה לא חזרו לעבודה ונוצר מחסור בכוח אדם שאנחנו מנסים להשלים", ציין המנהל.
ממלון לאונרדו נמסר: "אנו מצרים על המקרה שהועבר לבדיקה וטיפול. התנצלנו כמובן גם בפני האורח שהועבר באופן מיידי לחדר אחר לשביעות רצונו".