26.23% מטיסות אל על נחתו בחודש מרץ 2017 באיחור של יותר מ-15 דקות. כלומר 73.77% מהטיסות נחתו במועד. זמן האיחור הממוצע עמד על 45.5 דקות. עם תוצאות אלה ניצבת אל על במקום ה-35 מבין 43 חברות התעופה שנסקרו על ידי אתר סטטיסטיקות התעופה Flightstats במרץ.
בכך הציגה אל על שיפור מרשים. לשם ההשוואה, במרץ 2016 הגיעה החברה למקום ה-43 מבין 44 חברות סדירות מובילות בעולם בכל הקשור לדיוק מבצעי, כאשר 44.68% מטיסותיה נחתו באיחור. זמן האיחור הממוצע עמד על 44 דקות.
בשנת 2016 הגיעה אל על לתחתית הטבלה ולקראת סוף 2016 החלה להתרומם: בדצמבר 2016 הגיעה למקום ה-38, בינואר 2017 למקום ה-36 ובפברואר 2017 למקום ה-37.
החברות המובילות את הטבלה
במקום הראשון ניצבת אוסטריאן איירליינס, שכבשה את המקום מידי איבריה הספרדית ששהתה בו בחודש פברואר. היא רשמה רק קצת יותר מ-7% איחורים בנחיתה, עם איחור ממוצע של כ-30 דקות.
במקום השני, איבריה, עם 9.26% איחורים בנחיתה ואיחור ממוצע של כ-36 דקות.
במקום השלישי סינגפור איירליינס, עם 10.81% איחורים בנחיתה ואיחור ממוצע של 33.9 דקות.
במקום הרביעי אליטליה, שנמצאת כעת בכותרות ומחר אמור להיחתך גורלה, עם 11.27% איחורים בנחיתה וזמן איחור ממוצע של 35.3 דקות.
את הרשימה סוגרת במקום ה-43 חברת התעופה פקיסטן איירליינס עם 47.3% איחורים בנחיתה ואיחור ממוצע של 76.4 דקות.
FlightStats, חלק FlightGlobal, המתמקדת בתעופה המסחרית, היא הספק המוביל של נתונים בזמן אמת. בחברה מדגישים כי נתוני הטיסה הם בעלי ערך בפני עצמם ועם זאת, הם בעלי ערך רב אף יותר כאשר הם מובאים בהקשרים רחבים יותר.
הכתבה באדיבות אתר MoniTour