37 נוסעים שטסו לחופשה במלון ברודוס נדרשו לשלם 72 אלף שקלים לחברת הנסיעות לאחר חופשתם. הכל התחיל כאשר לפני ארבע שנים הם הזמינו חבילת נופש למלון ברודוס ל-11 ימים ולטענתם, החופשה שלהם לא הייתה כפי שהבטיחו להם.
לאחר שחזרו לארץ הם החליטו לתבוע את חברת הנסיעות וחברת התעופה בבית משפט השלום בתל אביב על סכום של 555 אלף שקלים, תוך שהעלו שורה של מחדלים. כך למשל, טענו התובעים כי ההופעות שהובטחו להם התקיימו במלון אחר כך שהם לא זכו ליהנות מהתוכנית האומנותית.
עוד הם טענו לבעיות בכשרות במלון בו שהו, קבלו על כך שהמשתנות בשירותי הגברים והברזים היו אלקטרוניים (דבר שגרם להם לחלל שבת), שלא התקינו להם מעלית שבת ושמנעולי דלתות החדרים היו ללא מפתח ולא הייתה גדר עירוב כפי שהובטח להם.
"בנוסף לכל, היה עיכוב ניכר של עשר שעות בטיסה מתל אביב לרודוס ולכן גם על זה מגיע לנו פיצוי", טענו הנוסעים בכתב התביעה.
הנתבעות מצדן דחו על הסף את טענות הנוסעים. חברת הנסיעות טענה שהתובעים קיבלו הטבות שונות וכי עמדה בכל הסיכומים שנקבעו איתה.
חברת התעופה טענה להגנתה שהמטוס המריא בזמן מבוקרשט לתל אביב כדי להטיס את הנוסעים לרודוס, אבל עקב תקלה טכנית שהתגלתה בהמראה הוא חזר בחזרה וקורקע. החברה ציינה כי דאגה לטיסות חלופיות לנוסעים. מהנדס של החברה העיד בבית המשפט שמדובר בתקלה נדירה מאוד והשופט קיבל את הסבריו וקבע שעדותו אמינה בעיניו. החברה גם דאגה לאוכל ושתייה לנוסעים עד להמראתם לרודוס.
לאחר שהשופט שמע את הצדדים הוא החליט בסופו של דבר לדחות את תביעת הענק על הסף וקבע שהנוסעים יפצו את חברות התעופה והנסיעות בסכום של 72 אלף שקל הוצאות משפט.