שלושה אחים ממרכז הארץ יצאו לפני כשמונה חודשים לחופשה של חמישה ימים במלון 4 כוכבים באנטליה, טורקיה. "טסנו בראש שקט", ציינו האחים.
כאשר נחתו באנטליה הם קיבלו הודעה מנציגי השטיח המעופף, דרכה הזמינו את החופשה, שהמלון שהזמינו נמצא בתפוסה מלאה והפנו אותם למלון אחר חלופי במרחק של שעתיים מאנטליה. "הגענו למלון ברמה נמוכה מאוד", טענו האחים. "המזגנים במלון לא פעלו ואי אפשר היה להישאר במקום כזה. הבנו מהר מאוד שקיבלנו מלון ברמה נמוכה מזה שהזמנו במקור, שרחוק מאוד מחוף הים ושעתיים מאנטליה".
לדבריהם, הם פנו לנציגי החברה שיטפלו בעניין וכשלא קיבלנו מענה הולם לטענתם החליטו לעזוב את המלון שקיבלו למלון אחר באנטליה ושילמו עליו מכיסם הפרטי.
כשחזרו לארץ השלושה הגישו תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב. הם דרשו פיצוי בגין המחדלים שגרמו לפגיעה בחופשה שלהם.
בשטיח המעופף טענו בכתב ההגנה כי יש לדחות את התביעה בנימוק כי החלפת המלון הייתה עקב רישום יתר וכי דברים כאלה קורים מידי פעם והם לא באחריותה.
השופט שדן בתביעה החליט לקבל את טענת התובעים וקבע שיש לפצות אותם בסכום של 4,750 שקל על עוגמת נפש, החלפת מלון, הוצאות אוכל שנאלצו לשלם, נסיעות והוצאות משפט. "משנשלחו התובעים למלון מרוחק מהעיר שלא הניח את דעתם, דין התביעה להתקבל", הדגיש השופט.