שבעה בני משפחה ממרכז הארץ שהיו צריכים להמריא מטורקיה לישראל, גילו להפתעתם ששדה התעופה אליו הופנו על ידי חברת הנסיעות סגור.
לפני כשנה רכשו בני המשפחה כרטיסי טיסה מישראל לטורקיה כדי לבלות שבוע באיסטנבול. בתום החופשה המשפחתית הם עשו את דרכם לשדה התעופה אטאטורק (Ataturk) שנחשב עד לא מזמן לשדה התעופה המרכזי במדינה, וכשהגיעו אליו הם גילו שהוא סגור לטיסות נוסעים.
"נאלצו לנסוע לשדה התעופה אחר סביחה גוקצ'ן (Sabiha Gokcen) ושם נאמר לנו שהטיסות יוצאות בכלל משדה התעופה החדש בטורקיה", אומרים בני המשפחה. לאחר מכן, עד שהגיעו לשדה התעופה השלישי והנכון הטיסה שלהם כבר המריאה.
"חברת הנסיעות ידעה כבר חודש לפני ששדה התעופה סגור ולא טרחו לעדכן אותנו", ציינו בני המשפחה. "חברת הנסיעות התרשלה שלא עדכנה אותנו וגרמה לנו לעוגמת נפש. נאלצנו להזמין טיסה חלופית ולשוב ארצה דרך ירדן מה שעיכב את חזרתנו הביתה בשעות ארוכות, בטרטור וטלטול המשפחה, בנסיעה במונית ממעבר אלנבי מירדן לישראל לבית".
בני המשפחה הגישו תביעה נגד חברת הנסיעות מונה טורס לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב ודרשו פיצוי של 16 אלף שקל.
חברת הנסיעות הגישה כתב הגנה ודרשה לדחות את כתב התביעה בנימוק שהיא שימשה כסוכנות נסיעות וכמתווכת בלבד וכי לא ידעה ששדה התעופה נסגר.
"סגירת שדה התעופה בכרטיס הטיסה חזור הייתה ללא ידיעתנו ולא יכולנו לצפות זאת", טענה החברה. "התובעים נסעו על דעת עצמם לשדה תעופה שגוי למרות שבכרטיסים צוין שדה התעופה אטאטורק. אם היו מאשררים את הטיסה 72 שעות לפני הטיסה הם היו יכולים לדעת על השינוי ולהימנע מנזקים. האשמה התורמת שלהם היא ב-100 אחוז".
הרשם הבכיר אריה דורני-דורון שדן בתביעה ושמע את הצדדים קבע בפסק הדין, כי מרבית האחריות והרשלנות במקרה מוטלת על חברת הנסיעות שלא עדכנה את הנוסעים ששדה התעופה סגור וחייב את החברה לשלם לנוסעים התובעים פיצוי של 9,500 שקל.