לפני כשבועיים ג' טס לחופשה בבוקרשט, בירת רומניה. הוא הזמין מלון ברמת ארבעה כוכבים שממוקם במרכז העיר, למשך שלושה לילות. על פי ג', החופשה הפכה מהר מאוד לסיוט עבורו: "המקלחת הייתה מוצפת במי ביוב, הייתה סתימה, החדר היה חנוק ולא נקי והיה בו היה אבק".
ג' ממשיך: "אי אפשר היה להפעיל את המזגן כי היה שקע אחד בחדר שבו השתמשתי למיני בר או להטעין את הטלפון שלי. האמבטיה הייתה מיושנת ומלאה בטחב. זה לא היה מלון שראוי לאכלס בו תיירים. התאכזבתי מאוד. היתרון היחיד שלו זה שהוא ממוקם במקום מרכזי בעיר, ובזה זה נגמר".
לאחר ש-ג' סיים את החופשה וחזר לארץ, הוא קיבל הודעה מהמלון בו התבקש לתת חוות דעת וציון על החוויה שעבר באתר דרכו הזמין. "בגלל שהמלון והחדר היו גרועים החלטתי לא להתייחס להודעה ולא לכתוב חוות דעת", הוא אומר. "בדרך כלל אני כותב על מלונות טובים, אבל לא במקרה הזה".
לתדהמתו של ג', כשנכנס לאתר של המלון הוא ראה שמישהו כתב חוות דעת בשמו, לפיה המלון היה יוצא מן הכלל. "מעולם לא כתבתי חוות דעת כזו. זו ממש חוצפה", טוען ג'.
ג' מציין שבתגובה מתחת לשלו, מישהו מרומניה כתב ביקורת חריפה שפורסמה כפי שהיא, אך התגובה שלו לא נכתבה על דעתו או באישורו. בגלל מקרים כאלה, חשוב להסתכל על הציון הכולל של המלון ולעבור על כמה תגובות של אורחים ממדינות שונות. כך ניתן לקבל תמונת מצב אמינה יותר.