אם יצא לכם להיתקל בימים האחרונים במודעות פרסום ותהיתם מה פשר הסלוגן "מא' ועד חלבה פיסטוק" או "מא' ועד פפרוני", זאת הסיבה – מדובר במיתוג מחדש של חברת התעופה ארקיע, הכולל התחדשות במטוסים, בטכנולוגיה ובלוגו.
צי מטוסי החברה חודש והוגדל עם 5 מטוסי סילון מסוג אמבראר, מטוס אמבראר חדש נוסף שיצטרף אליהם בתוך מספר חודשים, שני מטוסי בואינג 757-300 ו-4 מטוסי איירבוס NEO 321 שייקלטו בתוך כשנה אל הצי.
בחודשים הקרובים יתחילו לפעול במטוסי האמבראר מערכות בידור ומדיה מבוססות רשת אינטרא-נט בשיטת Bring Your Own Device. כך יתאפשר לכל הנוסעים לצפות במהלך הטיסה במגוון תכנים ללא תשלום, דרך המכשיר החכם שלהם (טלפון נייד או טאבלט). במטוסי האיירבס החדשים, יוכלו הנוסעים ליהנות גם מגלישה אלחוטית חינם.
במקביל, הגדילה ארקיע את מגוון יעדיה הבינלאומיים והשיקה חבילות נופש אטרקטיביות ביעדים חדשים כמו לונדון, מילאנו, בוקרשט, בלגרד וסלוניקי. יעדים אלה מצטרפים ליעדי הנופש הקיימים של ארקיע דוגמת זנזיבר, איי סיישל, איי יוון, אמסטרדם, ברצלונה ועוד. התכנית היא שבעזרת המטוסים הגדולים החדשים ארקיע תוכל להרחיב את היעדים שלה גם למזרח הרחוק.
"בעולם של שמיים פתוחים ישראלים טסים יותר והחברה ממציאה יעדים מחדש כל הזמן", אמר ניר דגן, מנכ"ל קבוצת ארקיע, "אנשים מחפשים היום את החופש והנופש, את הריגושים האותנטיים ולא רק את היעדים והאתרים הרגילים. אנחנו רוצים לתת לאנשים את הטיפים לחוויות מיוחדות בכל יעד ולהציע לקהל לקוחותינו מגוון גדול ככל האפשר של אפשרויות חופש בכל צבע וטעם שיחפצו".
על מהלך המיתוג החדש חתום ברוך נאה, שמדגיש שאווירת הכיף של החופשה תתחיל כבר בטיסה. כל מטוס נצבע בצבעים שונים מבפנים ומבחוץ, והנוסעים יקבלו גלויות עם טיפים מיוחדים ליעדים השונים.
כמו כן, ארקיע משיקה אפליקציה שתכלול את כל המידע הרלוונטי לנוסעים ותאפשר הושבה וצ'ק אין מוקדמים. בתקופת ההשקה של האפליקציה, בחירת המושבים תתבצע ללא עלות. "אנחנו מצטרפים לחברות התעופה הגדולות בעולם ונאפשר ללקוחותינו גישה למידע המהימן והעדכני ביותר" מספר עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, "האפליקציה תכלול סוכן טיולים חכם המאפשר התאמת היעד וסוג החופשה לפי התאריכים המועדפים, וכן מגוון פרטים בנוגע לכל מלון המוצע במערכת, מיקומו על גבי מפה, השירותים המוצעים בו ועוד".
* הכותבת הייתה אורחת ארקיע ברומא