ט', תושבת צפון הארץ, טסה לפני כשנה וחצי עם חברת לופטהנזה משטוקהולם למינכן ומשם בטיסת המשך לישראל, לאחר שהיתה בחופשה בשבדיה.
בעיצומה של הטיסה משטוקהולם למינכן הדיילות הגישו כריכים, עוגות וקפה חם לנוסעים. בשלב מסוים ניגשה אחת הדיילות ל-ט' והציעה לה כוס קפה חם. "הדיילת לא הניחה לי את הקפה כמו שצריך על היד והוא נשפך עליי. הקפה היה רותח וזה גרם לי לכאבים חזקים בבטן מהכוויות", שחזרה ט'. "ביקשתי קוביות קרח, הביאו לי מעט ואמרו לי שהן נגמרו, אבל הכאבים נשארו".
בעקבות המקרה, הדיילות לקחו את ט' לסוף המטוס כדי לתת לה עזרה ראשונה שתשכך את כאביה מהכוויות.
כמה שעות לאחר שנחתה בישראל היא ניגשה לקופת החולים לקבלת טיפול רפואי ראשוני. רופא שבדק אותה קבע כי היא סובלת מכוויות בדרגה 2. היא קיבלה חיסון ומשחות ונאמר לה שהיא תצטרך לבצע טיפולים פלסטיים כדי לטפל בכוויות ובצלקות. "מאז המקרה אני נמצאת הרבה בבתי חולים ובקופת חולים ומקבלת טיפול רפואי", טוענת ט'.
בכתב תביעה שהגישה לבית משפט השלום בחיפה, באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה, היא טוענת כי מחדל של הדיילת הוא שגרם לכך שהקפה הרותח נשפך על גופה וגרם לה לכוויות ולצלקות ודורשת רבע מיליון שקלים על כך. עוד נטען, כי החברה לא השתמשה בכלים בטיחותיים להגשת הקפה ולא פעלה על פי הנחיות הבטיחות.
החברה טרם קיבלה לידיה את כתב התביעה.
מחברת לופטהנזה נמסר בתגובה: "בשלב זה קבוצת לופטהנזה לא מכירה את התביעה המדוברת בישראל. עם זאת ככלל לופטהנזה אינה מגיבה על הליכים משפטיים פעילים".