לפני כמה ימים הזמינו ע' ואחותה סופ"ש במלון ''דיוויד ריזורט" בים המלח. "ראינו תמונות של המלון והתלהבנו. זה נראה מלון מפואר, לובי מהמם, ברמה של חמישה כוכבים", סיפרה ע' ל-mako.
כאשר ע' ואחותה הגיעו למלון וקיבלו את החדר הן גילו שתמונות לחוד ומציאות חוד. "במקום מיטה רגילה ונוחה, כמו שיש בכל חדר בבית מלון, קיבלנו מיטה אחת נורמלית והשנייה מברזל. כמו מיטות שמחלקים בטירונות. הייתי בהלם. איך יכול להיות שבמלון חמישה כוכבים נותנים לאורחים מיטת ברזל מתקפלת על גלגלים".
ע' ואחותה פנו לעובדי המלון בבקשה להחליף חדר או לקבל מיטה כמו שמקבל כל אורח ונתקלו בסירוב מוחלט. "אחד המנהלים אמר לנו: 'זה מה שיש כרגע, לא טוב לכן תעזבו. המלון מלא עד אפס מקום'. הייתי בהלם, ככה מנהל במלון מדבר לאורחים? נתקלנו בשירות מזעזע ומחריד שלא מתאים למלון של חמישה כוכבים", קבלה ע'.
בעקבות המקרה, במזמן שעדיין שהו במלון, ע' פירסמה פוסט שבו מתחה ביקורת על התנהלות המלון והעובדה שקיבלה מיטת ברזל שירות שלא לטעמה. "כמה שעות לאחר מכן מנהלת בכירה במלון הזמינה את אחותי לשיחה בחדר שלה וביקשה ממנה למחוק את הפוסט כי זה פוגע במלון. זה מה שעניין אותה, לא שאנחנו סובלות מהתנאים בחדר. למה רק אחרי פרסום הפוסט המלון נזכר לתת לנו שירות?", אמרה ע'.
וזה לא נגמר כאן. האמבטיה בחדר של השתיים הייתה עם חלודה, הקיר במקלחת התקלף והיה לכלוך בחדר ובמצעים. "זה היה חדר זוועה. תראה, זה מלון מפואר מבחוץ, הלובי מהמם ויפה, האוכל בארוחות בוקר ברמה גבוהה אבל החדרים מתאימים למלון ברמות האלה", ציינה ע'. "היו רגעים שרצינו לברוח, לעזוב ולא נראה לי בכלל שהיה מזיז למישהו מהמלון. הרגשנו שאנחנו מהווים מטרד עבורם".
במקום מיטה לילדים קיבלו לול
בנוסף, אורחים שהגיעו עם ילדיהם בני חמש ושש קיבלו לחדריהם לול לתינוקות במקום מיטות ילדים רגילות. "ביקשנו מיטות לילדים וקיבלנו לול, זה הזייה. פנינו לעובדי המלון ואמרו לנו שזה מה שיש. זה הגיוני שאכניס לתוך לול ילד בן חמש?", סיפרו זוג הורים מצפון הארץ.
זה קרה לעוד משפחה שהגיע למלון לפני כמה שבועות עם ילד בן חמש וקיבלה במקום מיטה לול. "שאלנו למה אין מיטה ואמרו לנו שזה מה שיש, לא היה עם מי לדבר. זה מבאס, דברים כאלה הורסים חופשה", ציין ל', שהתארח במלון עם בני משפחתו.
במקרה נוסף שהתרחש בשנה האחרונה, אורחת במלון נכנסה לחדר שקיבלה ונדהמה לגלות שהמיטה שלה נתמכת בכוס קפה שהוכנס לתוך רגל המיטה כדי שזו תהיה מאוזנת ולא תתפרק. "גיליתי שהמלון מיושן מאוד. גם אנחנו קיבלנו מיטת ברזל לילד שלנו. אחרי שבע שעות של פניות שיחליפו לנו למיטה רגילה, הביאו לנו מיטה מתפוררת ושבורה. כיסינו את החלקים השבורים של המיטה בכריות כדי שלא נחתך בראש או ברגל. לא קיבלנו שום פיצוי, שום התנצלות, כלום."
ממלון דיוויד ריזורט ים המלח נמסר בתגובה לטענות בכתבה: "מלון דיוויד ים המלח עושה כל מאמץ לתת לאורחיו שירות ברמה טובה. חדרי המלון עוברים בדיקה יום יומית לתחזוקה וניקיון וצר לי אם האורחת שציינת חוותה חוויה שונה. בעת שהותה טופלה על ידי הנהלת המלון ועשינו כל מאמץ להשביע את רצונה. אנו נמשיך לעשות הכול לשביעות רצון לקוחותינו ולשמירת רמת השירות במלון."