נורית מתוק ובני משפחתה רכשו חבילת נופש לבטומי שבגיאורגיה בחג הסוכות. "רכשנו חבילה שכוללת טיסה ושהייה במלון שרתון עם חוף רחצה פרטי, קזינו ושתי מסעדות, אבל בפועל כשנחתנו בבטומי גילינו שהחופשה היא ממש לא מה שהובטח לנו".
לדבריה, במקום מלון שרתון היוקרתי הם קיבלו מלון חלופי במיקום לא מרכזי, ברמה נמוכה ועם תנאים גרועים בחדרים. "לא היה חוף פרטי, בלי קזינו והכל היה באיכות נמוכה מאוד", קבלה מתוק. "בנוסף, לא קיבלנו חדרים צמודים לים. היה עובש בקירות והם התקלפו. הרגשנו שהטעו אותנו, מדובר במלון ברמה של ארבעה כוכבים במקרה הטוב".
נורית מוסיפה: "המצעים בחדר היו מלוכלכים ולא החליפו לנו מגבות. הבריכה לא הייתה נקייה וסביב המלון היה ריח מסריח של ביצות. במקום במיקום יפה על הים ישנו באזור אתר בנייה".
"אנחנו שילמנו עבור מלון יוקרתי כמו שרתון וקיבלנו מלון אחר ברמה ירודה מאוד. ההרגשה היא שניצלו את זה ששילמנו עוד בארץ ולא הייתה לנו ברירה אחרת. אחרי שהזמנו את שרתון, חברת הנסיעות טענה שהוא בתפוסה מלאה ולכן העביר אותנו למלון טוב אחר, אבל בפועל כשרואים את התמונות מבינים שזו ממש לא אותה הליגה. כשפנינו לגוליבר הם טענו בפנינו שהם לא אחראים למלון".
בעקבות טענות אלה, משפחת מתוק החליטה לשלוח התראה לפני תביעה לחברת גוליבר, ממנה הזמינה את הנסיעה, ולחברת ישראייר שסיפקה את החבילה.
מגוליבר נמסר בתגובה: "אנו לומדים את המקרה מול ספק התיירות ובית המלון. ככל שטענותיו תמצאנה מוצדקות אנו נדאג למענה מול ספקי התיירות. חשוב להדגיש כי עד כה לא נתקלנו בטענות דומות ממאות ואלפי לקוחות אחרים כלפי בית המלון. נמשיך לדאוג שלקוחותינו יקבלו את המענה על הצד הטוב ביותר".
מישראייר נמסר בתגובה: "המקרה הובא לידיעתנו רק לאחרונה. אנו בודקים את הנושא למול סוכנות הנסיעות ולמול המלון. אנו נפעל בהתאם לתוצאות הבדיקה"