אורח בבית מלון באילת שהתלונן על כך שהחדר שקיבל היה מלוכלך, שיש עובש במקלחת ושהוא ובני משפחתו סבלו מכך במהלך החופשה שלהם, שילם על כך ביוקר.
א', תושב הצפון, הזמין לפני כעשרה חודשים חופשה משפחתית לו ולשני ילדיו הקטנים במלון במרכז העיר. הוא שילם לדבריו 5,130 שקלים עבור חדר גן אבל כשהגיע למלון נחרד לגלות שהחדר מאוד מלוכלך. " זה נראה שלא ניקו אותו בכלל. במקלחת היה עובש, ובכיור באמבטיה הייתה חלודה ועובש", קבל א'.
הוא פנה למנהל המלון והטיח בפניו שבלתי אפשרי לשהות בחדר מלוכלך ומעופש כמו זה שקיבל. מאחר והמלון היה בתפוסה מלאה הוצע ל-א' לעבור לחדר קטן יותר כדי שיוכל להרגיש נוח עם ילדיו. א' סירב בתוקף לעבור לחדר הקטן והעדיף להישאר בחדרו. לאחר מכן, מנהל המלון הציעו ל-א' לבטל את ההזמנה, כספו יוחזר לו והוא לא יחויב בדמי ביטול, אבל הוא דחה פעם נוספת את ההצעה והחליט להישאר עם ילדיו בחדר.
לאחר החופשה א' הגיש תביעה קטנה לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה נגד המלון. הוא דרש פיצוי של 7,000 שקלים על עוגמת הנפש שנגרמה לו ולילדיו על כך שנאלצו לשהות בחדר מלוכלך עם עובש וחלודה ושלא העבירו אותם לחדר גדול ודומה לזה שהוא שילם עליו.
המלון מצידו הגיש כתב הגנה בו ביקש לדחות את תביעתו של א' על הסף, בטענה שהוצע לו חדר אחר נקי, אבל הוא התעקש להישאר בחדר המלוכלך. כמו כן, הוצע לו לבטל את הזמנת החדר וגם לכך הוא לא הסכים.
לדברי מנהל המלון, עובדים מטעמו נכנסו לחדר וניקו אותו באופן יסודי כולל החלפת וילון למקלחת ואף דאגו במהלך כל החופשה ל-א' ולילדיו וסיפקו להם את כל מה שביקשו. מנהל המלון ציין שאפילו ניכה עשרה אחוז מעלות החופשה ששילם א'.
השופטת שדנה בתיק ושמעה את הצדדים קבעה כי המלון עשה ככל יכולתו לסייע ל-א' והציע לו לבטל את החופשה, לקבל את כספו, לעבור לחדר נקי, אבל הוא דחה את הצעת המלון. בעקבות כך, השופטת חייבה את א' לשלם למלון הוצאות משפט בסכום של 1,200 שקלים.