1. יוון נוחתת באילת

בספטמבר הקרוב, בתאריכים 19-21.9.2024, המדינה הכי אהובה על הישראלים מגיעה לעיר הכי דרומית בישראל – אילת, לסוף שבוע של חגיגה יוונית אמיתית ומסורתית, כשבכל ערב תעלה להופעה טברנה אחרת לחוויה ייחודית.

יום חמישי ה-19.9: טברת סטו טומא – טברנת הבית של הקהל הישראלי, היחידה ששמרה על מסורת שבירת הצלחות, עם כל הרפרטואר של גדולי הזמר היווני, מדלאראס ועד קזנג'ידיס.

קבלת שבת ביום שישי ה-20.9: צמד הטברנות המפורסם של כריתים - גוגו לידקי, מלכת הטברנות והיחידה שמביאה איתה רפרטור של הטרבנות מכל הזמנים ו-ויורגניס אגפיטוס הזמר היווני המצליח עם הקול הגדול.

מופע הערב של יום שישי ה-20.9: טברנת אן מוסחטו – מוסד בן 50 שנה שכל אתונאי מכיר והפך להיות הפופולארי ביותר בקרב הקהל הישראלי. כוכבי הטברנה האהובים מגיעים גם כן: הילס דיסקוריס, ג'יאנה פפאלו, קוסטאס מטוס, למברוס קרלאס.

טברנה יוונית באילת (צילום: יחסי ציבור)
טברנה יוונית באילת | צילום: יחסי ציבור

לעוד פרטים


2. עזרה משפטית בחופשה

עם פתיחת עונת תיירות הקיץ, במרכז האקדמי למשפט ולעסקים הקימו את הסדנה למשפט ותעופה - קליניקה משפטית חדשה וראשונה מסוגה, שכל ייעודה לטפל בפניות צרכנים בתחום התעופה וללוות אותם משפטית למימוש זכויותיהם. הקליניקה, שבראשה עומדות עו"ד קרן שמש פרלמוטר ועו"ד ליאת גלילי פרל, פועלת באמצעות מערך של סטודנטים וסטודנטיות מהפקולטה למשפטים במרכז האקדמי ובליווי צמוד של צוות הקליניקה. במסגרת הפעילות, מוזמן הציבור לפנות באמצעות קו טלפוני, לפרט את פנייתו לקבל סיוע משפטי במיצוי זכויותיו. השירות ניתן ללא תשלום.

בנוסף, יקיים צוות הקליניקה סדרת הרצאות לציבור בנוגע לזכויותיו בתחום התעופה, וכן יפורסם נייר עמדה למקבלי ההחלטות להסדרת הסוגיות שאינם זוכות למענה במסגרת החוק הקיים.

לוח טיסות (צילום: Ekaterina Pokrovsky, shutterstock)
לוח טיסות | צילום: Ekaterina Pokrovsky, shutterstock


לפנייה לעזרה


3. פרס Booster לאיסתא

חברת התיירות איסתא זכתה בפרס היוקרתי Booster מטעם איגוד השיווק הישראלי, לכבוד השקת סוכן נסיעות AI בשיתוף חברת via Ai המתמחה ביישום ייחודי זה המבוסס דיגיטל, טכנולוגיה ודאטה. מטרת השקת סוכן AI היא להזמנה ותכנון חופשה המאפשרת ללקוחות לקבל מידע מקיף ומותאם אישית על מוצרי התיירות של החברה.

מנימוקי הוועדה: זהו מהלך ראשוני בשוק של שימוש מתבקש בAI- כסוכן נסיעות וירטואלי. לא מדובר בבוט רגיל אלא בשימוש מתקדם ב-AI ליצירת חוויית לקוח מותאמת אישית. המהלך הוביל לשיפור משמעותי בשירות הלקוחות, עם מענה מהיר ומדויק 24/7 וליעילות תפעולית: חיסכון בזמן לסוכני הנסיעות במוקד הטלפוני ובסניפים. גם התוצאות מרשימות (כרגע בהתאמה לפיילוט): ב-85 אחוזים מהשיחות היו יותר מ-10 אינטראקציות (מה שמעיד על אמון גבוה במוצר) ונוצר חיסכון של 800 שעות סוכנים.

אפליקציה להזמנת כרטיסי טיסה (צילום: Georgejmclittle, Shutterstock)
אפליקציה להזמנת כרטיסי טיסה | צילום: Georgejmclittle, Shutterstock

4. סיורי חוף ייחודיים של MSC

MSC Cruises חושפת סיורי חוף ייחודיים לאורחי מועדון MSC YACHT CLUB היוקרתי שלה. אורחי מועדון MSC YACHT CLUB הם אורחים המזמינים מראש סוויטה באזור ה- "YACHT CLUB" באונייה, אזור נפרד שמשמש כ-"ספינה בתוך ספינה". מדובר בסוויטות אלגנטיות באזור פרטי בתוך האונייה הכולל מתקנים פרטיים לאורחיו כמו: בריכה פרטית, מרפסות שיזוף, מסעדה, טרקלין וכו'. אורחי אזור VIP זה מקבלים את השירות היוקרתי ביותר שקיים עם באטלר אישי ודלפק קונסיירז' נפרד הפתוח 24 שעות ביממה. האורחים נהנים מהאזור הפרטי והיוקרתי ובנוסף יכולים להמשיך וליהנות מכלל אפשרויות הבילוי המוצעות באונייה. המועדון זמין באוניות רבות בצי אוניות MSC Cruises.

לאורחי ה"YACHT CLUB" תהיה מעתה אפשרות להזמין יותר מ-90 טיולי חוף אקסקלוסיביים שנבחרו בקפידה על מנת לתת אפשרות לגלות מקומות חדשים, תרבויות חדשות ולהכיר מקרוב את הנופים השונים. מגוון מסלולי הסיורים החדשים כולל טיולים בלעדיים באיים הקריביים, בים התיכון ובצפון אירופה, זאת בנוסף לתכניות הטיולים הקיימות ומוצעות לכלל האורחים. הסיורים כאמור ייחודיים לאורחי ה- ""YACHT CLUB ומתקיימים בקבוצות קטנות. בסיורים דואגים לכל הפרטים, החל מירידה בעדיפות ראשונה מהאונייה, העברות פרטיות לחוף ועוד.

ספינת msc אירופה גנואה איטליה (צילום: maudanros, shutterstock)
צילום: maudanros, shutterstock