לפני כשנה, בזמן שכולם טסו לחו"ל בחופשיות, בני משפחה מתל אביב הזמינו חופשה של חמישה ימים באי כרתים כשהובטח להם על ידי חברת הנסיעות שמדובר במלון ברמה גבוהה.
כאשר בני המשפחה, הורים ושני ילדיהם, הגיעו למלון בשעת לילה מאוחרת הם גילו שהחדר שקיבלו הוא ברמה ירודה מאוד, ישן, המזגן לא עבד והמים החמים במקלחת לא זרמו. "קנינו מוצרי מזון כדי לאחסן במקרר וגם המקרר בחדר בנוסף למזגן בשיא החום בקיץ לא עבדו. קיבלנו חדר ישן מאוד", קבלו בני המשפחה.
מעל כל אלה, לדברי הורי המשפחה סמוך מאוד למלון התגודדו שיכורים רבים ובסמוך אליו היה גם מועדון חשפניות פעיל, דבר שהביך את ילדיהם הקטנים. "היה מועדון חשפניות ממש צמוד אלינו. הילדים היו בהלם. בנוסף, התברר לנו שזה המלון של צעירים, נערים ונערות ולא מיועד למשפחות", טענו בני הזוג.
לדבריהם, הם פנו לחברת הנסיעות ולספק בבקשה להעביר אותם למלון אחר ושיגרו מייל בהול לדואר החירום של החברה אבל לא קיבלו מענה. רק כעבור כמה שעות סוכן הנסיעות אמר להם שאין מה לעשות בשעת לילה מאוחרת. "למחרת עברנו למלון אחר ושילמתי על כך מכיסי", ציין אב המשפחה.
כשחזרו לארץ, בני הזוג הגישו תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב נגד חברת הנסיעות והספק ודרשו פיצוי של 5,000 שקל בגין עוגמת הנפש שנגרמה להם.
חברת הנסיעות טענה בכתב ההגנה כי אינה אחראית לתקלות שלא בשליטתה ולא באחריותה. הספק טען מנגד, כי מדובר היה בבית דירות שמוצע כחבילה לצעירים ואין לה אחריות לאיכות החדר שקיבלו התובעים וילדיהם.
השופט רז נבון, שדן בתביעה, ציין כי העדר מים חמים ומיזוג אוויר שאינו תקין הן תקלות המקימות עילה לעוגמת נפש וגם העובדה שהמלון ממוקם בסמיכות למועדון חשפנות לא נסתרה מעיניו. השופט חייב את חברת הנסיעות והספק לפצות את התובעים בסכום של 2,000 שקל.