עשרה בני משפחה מירושלים רכשו לפני כשנה את כרטיסי טיסה מישראל לניו יורק, עם עצירת ביניים בצרפת, במטרה להגיע לחתונה משפחתית. אך יום לפני הם קיבלו הודעה שהטיסה הראשונה לצרפת מהארץ בוטלה והם החמיצו את החתונה.
"טסנו כדי לחגוג בחתונה של קרובי משפחה שלנו בניו-יורק", טענו בני המשפחה. "במקום להגיע לחתונה יממה לפני האירוע הגענו יום למחרת החתונה", הדגישו בני המשפחה. "לא ייתכן שחברה תודיע ביום הטיסה שהיא מבוטלת. בגלל מחדלי החברה פספסנו את החתונה והגענו באיחור של 20 שעות לניו-יורק. אי אפשר לתאר במילים את עוגמת הנפש שהייתה לנו".
באייר פראנס דאגו לבסוף לבני המשפחה, וסיפקו להם טיסה חלופית שהמריאה מתל אביב לפריז באיחור של שמונה שעות ממועד הטיסה המקורית. כשנחתו בפריז, נאלצה המשפחה להמתין עוד 12 שעות נוספות. בעקבות ההחמצה של החתונה, הגישו בני המשפחה תביעה נגד אייר פראנס לבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים, ודרשו פיצוי של 31 אלף שקלים. לטענתם, נציגי החברה לא דאגו להם במשך כל אותן שעות ארוכות לשתייה, אוכל והסעות.
החברה הגישה כתב הגנה ובו טענה כי עקב סופה ופגיעת ברק במטוס טרם נחיתתו בישראל, המטוס הושבת והטיסה בוטלה. לדברי החברה, היא עשתה כל שביכולתה למצוא פתרונות מהירים לתובעים ולשאר הנוסעים, ולכן נוצר עיכוב ארוך באיתור טיסות חלופיות עבורם. בסופו של דבר, החברה טענה כי הטיסה מתל אביב לפריז בוטלה עקב נסיבות שלא היו בשליטתה.
הרשמת הבכירה שדנה בתיק החליטה לקבל את התביעה במלואה וחייבה את החברה לפצות את בני המשפחה בסכום של 42 אלף שקל. הרשמת ציינה בפסק הדין כי החברה לא טרחה להציג בפניה כל הוכחה שהמטוס הושבת עקב מכת ברק, ולא הציגה שום ראיה לכך שהמטוס עבר תחזוקה מיטבית לפני התקלה.