לפני כעשרה חודשים ב' רכשה כרטיס טיסה מחברת וולינג איירליינס (Vueling) הלוך וחזור מתל אביב למלגה, עם קונקשן של שעתיים בברצלונה. הטיסה הלוך של ב' עברה באופן חלק אך כשחזרה ממלגה לישראל הדברים כבר נראו אחרת לגמרי.
זה התחיל מכך שהטיסה ממלגה לברצלונה התעכבה בשעה וחצי מה שגרם לה לפספס את טיסת ההמשך לישראל. בעקבות כך, החברה הציעה לה טיסה חלופית למחרת בצהריים עם חברת 'אייר פראנס' ודאגה לה ולשאר הנוסעים לבית מלון ללילה אחד בברצלונה.
"הייתי בטוחה שלמחרת אני אמריא לישראל ולא יהיו שוב תקלות אבל זה לא מה שקרה", שחזרה ב'. לדבריה, היא הגיעה לשדה התעופה בברצלונה וגילתה שחברת וולינג כלל לא דאגה לה לטיסה לישראל. "התקשרתי לנציגי החברה ושאלתי אותם איך יכול להיות שלא דאגו לטיסה לארץ ואמרו לי שאני אעלה לטיסת הלילה מברצלונה לתל אביב". ב' בילתה שש שעות בשדה התעופה, לאחר מכן חזרה לברצלונה ונאלצה לממן מכיסה לילה במלון בעיר.
זה לא נגמר כאן. גם טיסת הלילה לא התקיימה ונאמר לה להגיע לטיסה למחרת בבוקר, אלא שאז התברר לה שהטיסה מלאה ושלא דאגו לה לכרטיס טיסה. "הגעתי לשדה ונאמר לנו שיהיה עיכוב של שעתיים וחצי בטיסה לתל אביב בגלל תקלה במטוס ושהם יצטרכו להביא מטוס חלופי. עברתי עינויים וייסורים, ממש ככה", סיפרה ב'. "הפסדתי שני ימי עבודה".
לאחר שלבסוף הצליחה להגיע לארץ, ב' פנתה לחברת וולינג לקבל פיצוי כספי אבל נדחתה, ולכן היא החליטה להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב. היא דרשה פיצוי על סך 32 אלף שקלים עקב מחדלי החברה שגרמו לה לנחות בישראל באיחור של 53 שעות.
החברה הגישה כתב הגנה בו ציינה כי חל 'עיכוב קל' בהמראה ממלגה לברצלונה שגרמה לב' לפספס את הטיסה הראשונה לתל אביב. לטענת החברה העיכוב לא היה בשליטתה וכי הם סייעו לה ככול יכולתם ל-ב' בבית מלון וטיסה חלופית.
הרשמת שדנה בתביעה ציינה בפסק הדין שהיא נותנת אמון מלא בגרסתה של ב' וכי היא הציגה ראיות התומכות בעדותה. לדברי הרשמת, החברה לא הצליחה להסביר כיצד היא נחתה באיחור של 53 שעות לישראל ועוד ציינה כי מדובר ב'עיכובים קלים' שלא בשליטתה ולכן החליטה לחייב אותה לשלם פיצוי חסר תקדים של 16,200 שקלים.