שישה חברים ממרכז הארץ, בשנות העשרים לחייהם, החליטו לחגוג לחברם מסיבת רווקים בצימר יוקרתי בצפון. לצורך האירוע הם החליטו לחפש מקום מפנק, גדול, שיוכל להכיל את כולם ושיהיה ברמה גבוהה.
"רצינו לחגוג במקום מיוחד ולא באיזה פאב או בבית עם אלכוהול", שחזר א', אחד הצעירים שבחבורה. "נכנסנו לאתר האינטרנט של אחד הצימרים בצפון, וראינו שם תמונות של בריכה, ג'קוזי וחדרים מאובזרים. התמונות היו נראות מדהים. התלהבנו מאוד וסגרנו על מחיר". לדבריו, סוכם עם בעל המקום שישלמו על לילה אחד סכום של 3,000 שקלים.
"בעל הצימר הבטיח לנו שהתמונות של המקום, כפי שמופיעות באתר שלו, זהות למציאות, שאין לנו מה לדאוג ושהוא בטוח שנהנה ונעשה חיים", טוען א'. "מבחינתנו היינו די רגועים. האמנו לו".
ברגע ש-א' וחבריו הגיעו לצימר בצפון הם נחרדו מאיך שהמקום נראה. לטענתם, חלקים בצימר הוצפו במי גשמים בעקבות הסערה שהייתה לפני שבועיים ובכל מקום היו נזילות. אחרי שאמרו זאת לבעל המקום, הוא טען להגנתו שהמנקה פשוט ניקתה לא מזמן ולכן יש שם מים.
כמו כן, הם טוענים שאחד מחדרי השירותים היה מוזנח מאוד ומלוכלך, הבריכה לא תוחזקה זמן רב והיו בה חלקים שהחלידו, לא היו מים חמים במקלחת ובג'קוזי, בקירות היה עובש, ריח חריף של סיגריות וביוב היה בכל הצימר, חלק משולחן הביליארד היה קרוע, נזילות מהגג נכנסו לתוך הצימר וחדר הביליארד המיושן לא תוחזק כלל.
"חלקים מהצימר נראו כמו חורבה ובטח לא כמו צימר יוקרתי", סיפר א'. "נגרמה לנו עוגמת נפש רבה. כל המסיבה שתכננו נהרסה. בין התמונות שהוא פרסם באתר לבין המציאות הקשה אין שום קשר. הרגשנו מרומים מאוד, שמישהו עקץ אותנו ועשה עלינו סיבוב. הוא פשוט שיקר לנו ולא אמר את האמת. אם היה מתאר את מה שקורה בצימר היינו מוותרים ומזמינים צימר אחר שראוי לארח בני אדם. זה מקום עלוב, בטח לא צימר שצריכים לשלם עליו 3,000 שקלים ללילה".
החבורה, שתכננה את המסיבה במשך זמן רב, החליטה להישאר במקום ולנסות ליהנות ממה שניתן, מכיוון שלא הייתה להם את היכולת לבטל באותו הרגע. כמו כן, הם הגיעו מרחוק ובאותו הסופ"ש הייתה סערה, מה שגרם לחיפוש מקום חלופי להיות בלתי אפשרי.
לאחר השהות ולאחר ששילמו את כל הסכום, השישה שהיו מאוכזבים עד עמקי נשמתם, שלחו הודעת וואטסאפ לבעל הצימר ודרשו ממנו להחזיר להם את כספם, או לפחות חלק ממנו, היות ולטענתם הוא רימה אותם והמקום לא היה שווה את המחיר ששילמו.
"עבדנו קשה כדי לחסוך עבור הצימר", כתבה החבורה בהודעת הוואטאפ. "רצינו לשמח את החתן, אבל כשהגענו הדבר היחיד שרצינו לעשות זה לארוז את התיקים ולעזוב. מה שעשית לנו זו חוצפה. זלזול. אנחנו חוששים שעוד אנשים ייפלו בפח ויגיעו לצימר הזה. מדובר באחיזת עיניים". בנוסף, בהודעה הם פירטו את כל הליקויים שהיו בצימר ואף צירפו תמונות שמוכיחות את הטענות שלהם. בסוף ההודעה השישה ביקשו מבעל הצימר שיחזור אליהם ויספק להם תשובה על כל הדברים הללו, אך הוא התעלם ולא ענה לטלפונים.
לאחר שפנינו אליו בעצמנו, בעל הצימר מסר בתגובה לטענות האורחים: "הם אכן שלחו לי הודעה שהם מאוכזבים מהמקום. לא יכולתי לענות להם כי אשתי אושפזה בבית חולים. אני מצטער על מה שקרה להם. מבאס אותי שאורח לא מרוצה ואני מתכוון להזמין אותם ללילה חינם על חשבוני. לגבי הליקויים שהם ציינו אני אדאג שהם יתוקנו ושיותר לא יהיו מקרים כאלה".