כשמשדרגים למחלקת ביזנס במטוס אמורים לקבל תנאים משופרים יותר ויחס סימפטי יותר, נכון? זה מה שחשב גם דייב גילדאה, איש הייטק אמריקאי שטס בחודש שעבר מלונדון לסיאטל, והחליט באופן ספונטני לשדרג את המושב שלו בשדה התעופה. בדיעבד מתברר שזו הייתה החלטה נוראית, והיה לו לגמרי עדיף להישאר במחלקת התיירים.

גילדאה בן ה-38 מספר שקיבל את מושב 64K בטיסת בריטיש אירוויז, בו אכן ישב בזמן ההמראה והארוחה, אך רק כשעתיים לאחר מכן העלה את משענת הרגליים כדי שיוכל לנוח קצת, ואז הבחין בזוועה: קיא שמכסה את כל המושב שלו, את הקיר שמאחוריו ואת הרצפה שמתחתיו.

מחפשים לאן לטוס? הכנסו למדריך היעדים של mako

גילדאה מיהר להתלונן על כך לצוות המטוס, אבל אז דברים החלו להיות באמת דוחים: "הלכתי לצוות השירות והתגובה הראשונה של אחד הדיילים הייתה - 'זה היה ככה כשעלית למטוס?' ורמז שזו אשמתי ושאני הקאתי על המושב, למרות שהיה ברור שהקיא יבש לחלוטין. הוא לא הציע לי לשנות מושב ואפילו לא התנצל, אז ביקשתי שמיכה כדי לכסות את זה על מנת שאוכל לשים על המושב את הרגליים שלי ולנוח".

"כמובן שכשישנתי, השמיכה זזה כך שהתעוררתי עם קיא יבש על כל הרגליים שלי", המשיך גילדאה. "זה היה די דוחה, ותמורת המחיר ששילמתי על הכרטיס, הייתי בשוק". לאחר שנחת מיהר להפיץ את התמונה בטוויטר ולהתלונן לשירות הלקוחות של בריטיש, אך להפתעתו לא שמע מהם כלום במשך שבועיים שלמים, למרות שהובטח לו במטוס כי הנושא יטופל.


"אני נוסע הרבה", אמר, "וזו הייתה חוויה עלובה, הבעיה טמונה בכל הטיפול בנושא מאז ועד עכשיו. זה מתסכל שהם יכולים לקחת לך את הכסף בשנייה, אבל כשיש בעיה זה לוקח שבועות".

מחברת התעופה בריטיש אירוויז נמסר בתגובה: "אנחנו מתגאים בסטנדרטים גבוהים של שירות וחוויה מהנה על גבי המטוסים שלנו, ואנחנו מצטערים שהאירוע הזה קרה לאחד מהלקוחות שלנו".