הסיפור שאינו נגמר: אחרי שבשבוע שעבר דיווחנו על כך ששני דיילי דלתא האמריקאית ננזפו בגלל שענדו סיכות פלסטין בזמן הטיסה, והחברה אף אסרה לענוד סיכות שאינן דגל ארה"ב בעקבות כך, כעת דיילי החברה יוצאו במחאה על ההחלטה הזו ודורשים שתבוטל.

תקציר הפרקים הקודמים: בשבוע שעבר פורסמה תמונה של שני דיילים, בשתי טיסות פנים שונות כשהם עונדים סיכה התומכת בפלסטין. "דמיינו לעצמכם איך זה להיכנס לטיסת דלתא ולראות עובדים עם תגים שתומכים בחמאס בזמן שאתה באוויר", נכתב. חברת התעופה מיהרה להגיב לפוסט בציוץ משלה וכתבה: "אנחנו מבינים אותך לגמרי, גם אנחנו ככל הנראה היינו מפחדים אם היינו רואים את זה על הטיסה שלנו. העובדים שלנו משקפים את התרבות שלנו ואנחנו לא מתייחסים לאירוע בקלות ראש כשהמדיניות שלנו לא מבוצעת".

הציוץ של חברת התעופה גרר לא מעט ביקורת מצד נוסעים שטענו שלענוד סיכה עם דגל של פלסטין זה לא תמיכה בטרור ולא צריך להשוות בין הדברים ומדובר באמירה גזענית. רבים גם תמכו בלהחרים את חברת התעופה בעקבות כך. הכעס הרב הוביל את חברת התעופה למחוק את ציוץ התגובה שלה ואף להודיע שפיטרה את מי שכתב אותו. "הציוץ נוגד את הערכים שלנו של לחבר את העולם", נכתב. לאחר המקרה, שני העובדים לא פוטרו, אך החברה הודיעה שלא תסכים יותר שילבשו סיכות שאינן של דגל ארה"ב.

כעת, כאמור, דיילי החברה יוצאים נגד ההחלטה האחרונה וטוענים שהיא מסוכנת. כמה דיילים פתחו עצומה מקוונת שבה כתבו שהאיסור "יוצר תקדים מסוכן, שהוא גם לא אנושי וגם מזיק למוניטין של דלתא. למעשה, הדרישה הזו יוצרת הבחנה בין שהוא אמריקאי יותר או פחות.". הדיילים דורשים מהחברה לחזור בה מהמדיניות החדשה: "הסיכות שלנו הן לא הבעיה", הם כתבו. "הטרדות וכישלונה של דלתא לעצור אותן, הן הבעיות".

נכון לעכשיו, חברת התעופה צריכה להגיב על הטענות של הדיילים. יש לציין שדלתא אינה חברת התעופה הראשונה שמטפלת בסוגיה זו, מאז החלה המלחמה בעזה. גם חברת ג'ט בלו אסרה על הדיילים שלה לענוד סיכות של דגל פלסטין, לאחר תקרית שבה היה מעורב נוסע יהודי שהתלונן על כך.