כמו בכל העולם, גם באוסטרליה מתמודדים בתקופה האחרונה, מאז שנגמרה הקורונה ונפתחו השערים לתיירים, עם עומסים חריגים בשדה התעופה שנובעים מחוסר חמור ak כוח אדם.
בתוך כך, במטרה להילחם בזמני ההמתנה הארוכים, וגרוע מכך - בבעיה של מזוודות שלא עולות למטוס, בחברת התעופה הלאומית - קוואנטס (Qantas) הוציאו הודעה לכל המנהלים הבכירים בדרישה שיתגייסו בתקופה הקרובה ויעזרו להעמיס מזוודות ולעזור בצ'ק אין. הצוות הבכיר של החברה צפוי להתייצב בשלושת החודשים הקרובים בנמל התעופה, זאת במטרה לצמצם את השיבושים עד כמיה שניתן.
.הדרישה החריגה מהמנהלים מגיעה לאחר שבמהלך הקורונה חברת התעופה נפרדה מכ-1,700 עובדים ולמרות שהצליחה לגייס את הכמות הזו מחדש, היא עדיין נתקלת בקשיים בתפעול. המנהלים ימיינו ויסרקו מזוודות וידאגו להעביר אותם בין הטרמינלים השונים בנמל התעופה הבינלאומי בסידני ובמלבורן.
"זו הייחודית שלנו בתור חברה", אמר סמנכ"ל התפעול קולין יוז. "אנחנו צריכים לתמוך בצוותים שלנו כדי להחזיר את הפעילות למקום שבו היא צריכה להיות, במטרה לספק לנוסעים שלנו את החוויה שהם מצפים לקבל מחברת התעופה".
מייקל קיין, המזכיר הלאומי של איגוד עובדי התחבורה של אוסטרליה, הוסיף: "חברת התעופה נמצאת במצב של ייאוש. אנשים עשויים לחשוב שטיפול במטען והניוד שלו זה עבודת כפיים, אבל מדובר במקצוע קריטי וחשוב שדורש ניסיון. אם הטיפול במזוודות כושל, כל שרשרת הטיפול בנוסעים קורסת".
באנגליה הטייס החל להעמיס את המזוודות
מתיעוד של אחד הנוסעים שישבו במטוס של חברת TUI ממנצ'סטר לכרתים לפני מספר חודשים, ניתן היה לראות שמי שמעמיס את הכבודה הוא לא אחר מאשר הטייס. הוא החליט להצטרף למאמץ לאחר שהטיסה שהיתה באחריותו התעכבה בכ-30 שעות משעת ההמראה המקורית, והוא החליט לעשות הכל כדי לא להתעכב יותר. הסרטון הפך לוויראלי ואנשים כינו את המהלך של הטייס "מבריק".
— Katherine Stevenson (@KLSteve82) May 30, 2022
דובר מטעם חברת התעופה אמר בעקבות הסרטון: "אנו מודעים לסרטונים ששותפו ברשתות החברתיות, ומציגים את אחד מטייסי החברה תומך בצוות הקרקע על ידי העמסת תיקים על אחד מהמטוסים שלנו לכרתים ממנצ'סטר ב-30 במאי 2022 וגאים בו על כך".