חברת "אייר ניו זילנד" הלכה רחוק בשביל למשוך תשומת לב: בקמפיין חדש של החברה מופיעים מנהל בכיר, צוות של דיילות ועובדי קרקע של החברה, כשאת גופם מכסים אך ורק צבעי איפור גוף. כך הם מבצעים את תפקידיהם השגרתיים - כמו הגשת קפה ואיסוף מזוודות – אל מול עיניהן המשתאות של הנוסעים.
מטרת הקמפיין לפי החברה הוא לחזק את המסר "שאין להם מה להסתיר". זאת לעומת חברות אחרות שמציגות תעריפים נמוכים, אך בפועל גובות מחיר נוסף עבור שירותים בסיסיים כמו איסוף כבודה, צ'ק אין ושתייה קלה במטוס. "איר ני זילנד" לעומת זאת, מתגאה בכך שאין אצלה "אותיות קטנות" וכל השירותים הנלווים כלולים במחיר.
הפרסומת החדשה של אייר ניו זילנד נפסלה לשידור בבריטניה, אך ניתן לראות אותה ברשת.
קמפיין זה הוא חלק משורה של פרסומים קיצוניים שנוקטות חברות התעופה בימי המיתון כדי למשוך סיקור מאמצעי התקשורת.
בשבוע שעבר חברת "איזי ג'ט" הודיעה כי היא מעוניינת לקיים חתונות באוויר, וכרגע היא נמצאת בתהליך השגת האישור לעריכת טקסי נישואין בגובה של 30,000 רגל, תחת ניהולם של טייסי המטוס.
מוקדם יותר החודש חברת "ריאנאייר" הודיעה כי היא שוקלת לגבות מחירים יקרים יותר מנוסעים כבדי משקל, וגם בחברת "יונייטד אירליינס" הודיעו כי הם מתכננים להטיל מס על נוסעים שמידותיהן לא תואמות את גודלו של המושב במחלקת התיירים. הצעה שערורייתית יותר שהוצעה היא לגבות יורו עבור השימוש בשירותי המטוס.
עוד ב-mako חופש:
"זיקפה של פיל הרסה לי את החופשה": תלונות מגוחכות של תיירים
"אני רוצה לקחת את הצ'יוואווה שלי לטיול שורשים": בקשות מוזרות של תיירים
תייר חם או סתם? בואו לבחון איזה מין תיירים אתם