חברת התעופה ריינאייר ממשיכה להסתבך, ולאחר שעלו נגדה אין-ספור טענות מצד נוסעים, היא גם מעלה הילוך ועונה לתוקפים. זה קרה לאחר שנוסע של חברת ריינאייר צילם את עצמו במטוס ופירסם את התמונה בטוויטר, לאחר שגילה כי מושב החלון שלו הוא למעשה קיר ריק.
בתמונה נראה הנוסע מרים את האגודל שלו באופן ציני ושואל את חברת התעופה "איפה מושב החלון שלי?". מהפוסט שפורסם, לא היה ברור לאן הנוסע טס או באיזו שעה ביום, אבל היה ברור שהוא לא התלהב מהישיבה במושב שבדרך כלל מאפשר לנוסעים לצפות בנופים במהלך נסיעתו.
התמונה צולמה עם עדשת 0.5 אולטרה רחבה (המכונה גם עין דג), תכונה של סמארטפונים מודרניים רבים המאפשרת למשתמשים ללכוד שדה ראייה רחב יותר. חברת התעופה הגיבה בעצמה בעוקצנות, וכתבה לו "שלם עבור המטען שאחסנת מתחת לסווטשירט שלך ונוכל לדבר", בהתייחס לתמונה שנראית כאילו פלג הגוף העליון של הלקוח נראה גדול בהרבה מהראש שלו.
Where’s my WINDOW SEAT? @Ryanair pic.twitter.com/UuimdruA25
בתגובה לדבריה של חברת התעופה, חלק מהמגיבים דווקא שמחו שהיא ענתה, ועל כך השיבו "תודה" עם אימוג'י לב אדום. ובכל זאת היו כמה שלא התלהבו ואחד מהם אף שאל "אנשים עדיין משתמשים בריינאייר?", וחברת התעופה השיבה "16 מיליון אנשים באפריל, ליתר דיוק", והוסיפה "X" לציון נשיקה. "את מצחיקה לפעמים אבל חברת תעופה איומה כל הזמן" אמרה מגיבה אחרת, וריינאייר פשוט הגיבה לה "ניצחון הוא ניצחון".
משתמש אחד בטוויטר לא הצליח לראות את ההומור בדברים של החברה ואמר כי "שיימינג על השמנה זה לא מגניב". התגובה קיבלה עשרות "לייקים" ממשתמשי טוויטר אחרים, אך לא כמו התגובה של ריינאייר, שגרפה למעלה מ-2,000 שכתבה "תגיד לנו שאתה לא מבין את הבדיחה של עדשות 0.5 בלי להגיד לנו שאתה לא מבין", בהתייחס לעדשת מצלמת הטלפון המשמשת לצילום התמונה.
משתמש אחר כתב: "עוד תגובה סרקסטית של ריינאייר. בפעם האחרונה שזה קרה הם העליבו זוג שזה עתה נישא, והציעו שנישואיהם לא יחזיקו מעמד. כצפוי אני מניח מחברת תעופה עם סיוט של שירות לקוחות". חברת התעופה הגיבה בבוטות: "זה לא ערוץ שירות לקוחות". החברה גם עדכנה את הביוגרפיה שלה בטוויטר כדי שתכלול את השורה "אנחנו מוכרים מושבים, לא חלונות", כתגובה נוקבת ללקוח המתלונן.