זה לא סוד שמטוסים הם בעצם צינור מתכת ענק שמכיל לא מעט חיידקים ומחלות. ככה זה כשמעל 200 אנשים סגורים ביחד במקום קטן, שהמוני נוסעים ישבו בו לפניהם. אם תהיתם, בניגוד למה שנוטים לחשוב המקום הכי מזוהם במטוס הוא לא השירותים, אלא דווקא מגשי האוכל.
>> לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש
זה כנראה לא מה שניתן לומר על השירותים שתיעד בן פרי בטיסה של חברת ריינאייר מסיציליה שבאיטליה ללונדון. "לאחר עיכוב של ארבע שעות עלינו על המטוס וכשנכנסתי לשירותים גילית שהם ומשטחי ההחתלה לתינוקות מטונפים. זה היה מגעיל לחלוטין", צייץ פרי בטוויטר.
@Ryanair after a 4 hour delay I get on board to then find your toilets/baby changing facilities like this its absolutely disgusting!I mentioned this to a staff memeber after I come out of there and his reply was not our problem!! I see there customer care is not very important!! pic.twitter.com/w659xgw1D3
— Ben Perry (@BenPerr76744586) 10 ביוני 2018
"כשיצאתי מהתא ציינתי בפני הדיילים והם ענו לי שזו לא הבעיה שלהם. אני מבין שטיפול בלקוחות מאוד חשוב להם", הוא סיכם. מדבריו של פרי ניתן להבין שהשירותים לא נוקו כלל לפני ההמראה היות והוא נכנס אליהם מיד לאחר ההמראה.
דובר חברת ריינאייר מסר בתגובה: "בכל מטוסי החברה מתבצע ניקיון יסודי על ידי הצוות בסוף כל יום, בהתאם לסטדנרטים בתעשייה ובנוסף הצוות מקפיד לעבור על השירותים בסוף כל טיסה". אם נשפוט לפי התמונות הללו, היינו מציעים לכם לא לסמוך על כך ולהקפיד על שטיפת ידיים ושימוש במגבונים לאסלה. בכל זאת, לאף אחד מאיתנו אין מושג מה קרה בתא השירותים לפני שהוא נכנס אליו.