אלפי מבקרים בפארק השעשועים היורודיסני בצרפת, חתמו על עצומה הטוענת שהפארק מתנהל בצורה לקויה ונמצא על סף התפרקות. התלונות מתמקדות בשירות הלקוי שבפארק, כמו אוכל מחומם ולא ראוי למאכל שמוגש במסעדות, מתקנים שבורים ומופעים שמבוטלים בזה אחר זה.
ה"דיילי מייל" מדווח, כי 5,147 תיירים מרחבי העולם חתמו כבר על העצומה, בה הם מבקרים את החוויה בפארק השעשועים ודורשים עמידה בסטנדרטים גבוהים לפי התקן המחייב את פארק השעשועים של דיסני. "האחזקה של הפארקים, האטרקציות ובתי המלון הוזנחה במהלך 20 השנים האחרונות ומתקנים אינם עומדים בתקן "דיסני סטנדרטי", קרא מנכ"ל פארק דיסנילנד בקליפורניה, בוב איגר, שבבעלותו 40% מהפארק הצרפתי.
אחד התיירים הבריטים שחתם על העצומה טוען שהחוויה בפארק אינה כפי שהייתה בעבר: "בכל העולם ידוע שהקסם של דיסני הוא דבר מיוחד ולכן עצוב לי שפארק היורודיסני מזלזל במבקרים ומעניק להם חוויה נחותה"
העצומה הוגשה למנכ"ל הדיסנילנד, ביוזמתו של תייר בלגי שביקר במקום שטען שהיה מאוכזב עד מאוד מהביקור בפארק. "נדהמתי לגלות שארבעת המופעים בוטלו, שתי אטרקציות היו סגורות ובאחת המסעדות היוקרתיות במקום הוגש אוכל שחומם מראש שהוגש לאחר חמש דקות בלבד".
העצומה תורגמה לשש שפות ובנוסף נכתב בה כי המסעדות בפארק מאוד יקרות ואף נסגרות בשעות מוקדמות מהרגיל, "בתור תייר שישן במלון היורודיסני,אתה מצפה לקבל ארוחת ערב ולא לגלות שהמסעדה סגורה כבר ב-19:30 בערב", הוא הוסיף.
פארק יורודיסני פריז נפתח ב-1992 ונחשב זמן רב כאתר התיירות מספר אחד באירופה. הפארק כולל כ-49 אטרקציות ושעשועים נוספים. כ-16 מיליון איש ביקרו בפארק בשנה שעברה, מדובר במספר שיא של מבקרים שלרב נספר באתרים פופולאריים יותר כמו מגדל האייפל ומוזיאון הלובר.