הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט כבר מזמן הפכו להיות כלים יעילים בכל הנוגע להזמנת חופשה. בעוד שפעם היינו סומכים על סוכן התיירות, במקרה הטוב, או נשענים על חוות דעת שעוברות מפה לאוזן במקרה הרע, היום על כל מלון שנקיש בגוגל נקבל שלל ביקורות שיצרו תמונת מצב מלאה ואובייקטיבית של החופשה הבאה שלנו. אבל לפעמים, כך מסתבר, ישנם בתי מלון שמתקשים להשלים, בלשון המעטה, עם פרסום שלילי ברשת.
לורן אזולאי, תושב מונטריאול, שהה בחודש אפריל במלון קוויבק (Hotel Quebec) שבקוויבק סיטי, בירת הפרובינציה הקנדית. לטענת אזולאי, הוא התעורר באמצע הלילה כדי לגלות שפשפשים מטפסים בהמוניהם על רגליו ועוקצים אותו. לאחר שהדליק את האור וסילק כמה מהחרקים, ירד אזולאי לדלפק הקבלה כדי להתלונן ולטפל במצב.
אך בדלפק הקבלה הוא לא קיבל מענה מידי לבקשותיו; המקרה כאמור אירע בשעות הלילה הקטנות והמלון היה בתפוסה מלאה, כך שחדר פנוי לא נמצא. לטענתו, צוות השירות הציע לו 40 דולר פיצוי ולילה במלון אחר באזור, אך אזולאי היות והוא הגיע למלון יחד עם בנו וקבוצת הספורט שלו אזולאי סרב לעזוב את החדר באמצע הלילה. כך הוא נאלץ לבלות את הלילה על מזרן "מלא בחרקים", ורק למחרת בבוקר הוא ומלוויו אספו את חפציהם ועשו צ'ק אאוט.
אבל כאן הסיפור לא נגמר. ברגע שאזולאי החליט לבטל את שהותו במלון, הוא לא עזב את המקום אלא הסתובב בלובי וסיפר לכל המבקרים על מה שאירע לו בלילה. ואז, כשחזר לביתו, הוא נכנס לאתר Trip Advisor וכתב שם ביקורת נוקבת על מלון קוויבק.
ההודעה עוררה גלים ברשת. תשומת לב שלילית על בית המלון הגיעה מכל עבר, ולמרות בקשת המלון להוריד את הפוסט, אזולאי סרב בכל תוקף והשאיר אותו באתר.
כעת בית המלון החליט לתבוע את אזולאי בגין נזקים ואובדן רווחים בהיקף של 95,000 דולר, אבל לעת עתה הביקורת עדיין מתנוססת באתר טריפ אדווייסור.
(מקור)