המסלול האקדמי המכללה למינהל בשיתוף חברת יוניליוור קיימו בשבוע שעבר 'האקתון פרסום'- מרתון בן 36 שעות במסגרתו התבקשו הסטודנטים ליצור קמפיינים עבור מותגי יוניליוור- אקס ובייגל בייגל. בתחרות השתתפו כ-25 סטודנטים מבתי הספר למינהל עסקים ותקשורת.
במסגרת ההאקתון, אותגרו 6 קבוצות של סטודנטים ליצור 6 קמפיינים שונים למותגי יוניליוור ב"מירוץ נגד הזמן", וזאת תוך ליווי אקדמי צמוד של מרצי בית הספר לתקשורת ולמינהל עסקים: יעל פודקמיין מביה"ס לתקשורת שהנחתה את ההאקתון, ד"ר גילה אורן, ראש המחלקה לשיווק שיווק בביה"ס למנה"ע ואיתי גלאון ,מרצה-אורח במינהל עסקים, לצד הצוות המקצועי של יוניליוור.
התחרות הסתיימה באירוע גמר חגיגי, בו הציגו הסטודנטים לנבחרת השיפוט את הקו האסטרטגי והקו הקריאטיבי שנבנו במהלך ההאקתון. בפאנל השופטים, מיוניליוור: מיכל גולדמן וארנון שפירא, סמנכ"לי שיווק ביוניליוור ישראל, יוסי לובטון, מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ומהמכללה למינהל: רני יעקבי, מנכ"ל המסלול האקדמי המכללה למינהל, פרופ' אורן קפלן דיקאן ביה"ס למינהל עסקים, ד"ר גילה אורן, ראש המח' לשיווק בבית הספר למינהל עסקים וד"ר יובל דרור, דיקאן בית הספר לתקשורת.
לדברי מיכל גולדמן, סמנכ"ל שיווק ביוניליוור ישראל: "שיתוף הפעולה בין יוניליוור לבין המסלול האקדמי המכללה למינהל, הוכיח כי סטודנטים יכולים להניב רעיונות מעולים לאתגרים שאנחנו כחברה מתמודדים איתם ביום יום. יתכן ובעתיד אף נאמץ חלק מהרעיונות שהוצעו."
למקום הראשון הגיעו הסטודנטים דניאל גורן מביה"ס לתקשורת, ונטלי רוטנברג, עמית בר ומורין חג'ג' מביה"ס למינהל עסקים, אשר יצרו קמפיין לבייגל בייגל וזכו יחד במלגת לימודים בסך 10,000 ₪ מתנת יוניליוור. למקום השני הגיעו שתי קבוצות – האחת יצרה קמפיין לבייגל בייגל והשנייה לאקס. יוניליוור העניקה לשתי הקבוצות מלגות לימודים בסך 5,000 ₪ לכל קבוצה.