בתקופה שבה כל המאפיינים הבין דוריים בהדרגה נמחקים, וכולם מתרכזים סביב קצה פירמידת מסלו, שמתהפך בוודאי בקברו, ואיתו גם הפירמידה שלו - האלמנט המוטיבציוני הופך למורכב הרבה יותר ונדרשים כלים אחרים, כדי לנהל את העסק במקסימום אפקטיביות ולאמן את העובדים להצלחה וסיפוק מתמשכים. ניר דובדבני, המנטור המוביל בישראל להצלחה עסקית ומקסום מכירות, בא לעשות לנו סדר בכל מה שקשור לעולמות הייעוץ, ליווי ואימון אנשים ועובדים.
לאחר הרצאתו של דובדבני, נשמע את הרצאתה של ד"ר טלי תאני-הררי, ראשת התוכנית לתואר שני במנהל עסקים במרכז האקדמי פרס, שתוסיף ותרחיב על הרגלי הצריכה בעולם פוסט קורונה. למעבר להרצאת ההמשך לחצו על התמונה.