משבר הקורונה טלטל את המשק הישראלי, ובעוד יש כאלו שפוטרו ונאלצו למצוא עבודה חדשה, יש גם לא מעט שמתלבטים האם לנצל את ההזדמנות כדי לעשות מקפצה בקריירה. בין אם אתם נמנים על אחת מהקבוצות הללו, או שפשוט מצאתם את עצמכם חוזרים למשרד אחרי יותר משנה של ריחוק בעבודה מהבית - אתם ללא ספק הולכים לפתוח דף חדש בחייכם המשרדיים ומומלץ לא להקל בזה ראש.
כולנו מכירים את הקלישאה "אין שני לרושם ראשוני", ובאמת הפעם הראשונה שתבואו לעבודה יכולה לחרוץ את גורלכם בחברה ולקבוע את המשך היחסים שלכם עם מי שאתם הולכים לבלות איתם מדי יום - וגם, בין השאר, עם מי שאחראים על יכולת ההשתכרות שלכם.
הרי יחסים טובים עם הקולגות יכולים להיות הסיבה שבגללה תקומו עם חיוך בבוקר, או להבדיל הסיבה שתגרום לכם לשביזות בכל מוצש.
לא, אין לנו כוונה שתפתחו התקף חרדה לקראת היום הראשון. הוא אמנם חשוב מאוד לעתידכם (שוב הגזמנו?), אבל אם תתכוננו אליו נכון אתם עשויים אפילו להתרגש מהאופציה החדשה שנפתחה בפניכם. אז איך עושים זאת נכון? הנה 5 כללי ברזל שחשוב לשנן:
ושיהיה בהצלחה כמובן.