היצירתיות והתעוזה היא עניין שבשגרה בחברת GoDaddy האמריקאית; כולנו זוכרים את הפרסומות ששודרה בסופרבול, בה בר רפאלי מתנשקת עם וולטר, הגיק של החברה - פרסומת שבאה להמחיש את סגולותיה של החברה שמשלבת חוכמה ויופי. בסרטון ויראלי שרץ ברשת, הם הצליחו להתעלות על עצמם.
מסתבר שגם כשמבקשים לחלק בונוס לעובד בחברה, תמיד אפשר לעשות את זה באופן לא שגרתי - במטה של החברה באריזונה יש מכונת כסף אוטומטית, מעין תא פלסטיק שקוף, וכשאחד העובדים זכאי לבונוס על הצלחה במכירות הוא נכנס למכונת המזומנים ומלקט את המגיע לו.
לעובד שזכה לצ'ופר המפוקפק יש 15 שניות, בהן הוא יכול לאסוף בממוצע בין 600-700 דולר, והכל לעיניהם המשתאות של הקולגות במשרד. אנחנו יכולים להישבע שראינו את זה כבר בעבר בשעשועון בערוץ 2. הוידאו כמו שנחישתם עולה ביוטיוב, ועל הדרך זוכה החברה לעוד חשיפה - חיובית או לא? תשפטו בעצמכם.
עוד בלימודים וקריירה:
- איזו עבודה מתאימה לכם? קבלו ייעוץ לימודים בחינם
- מנהלים: העובדים שלכם מתלוננים? כדאי שתקשיבו להם
- מתכוננים לראיון עבודה? 3 המיתוסים שצריך לנפץ, ומהר
חשבתם שלא ננצל את ההזדמנות לשים שוב את הפרסומת הזאת?