חברת הפינטק הישראלית פיוניר (Payoneer) מתרחבת, על רקע הזינוק בעולם הסחר הגלובלי ומודיעה על גיוס של 150 עובדים בישראל. מדובר על על משרות בתחומי הפיתוח, מהנדסי תוכנה, מנהלי פרויקטים ומוצרים, שיווק ועוד. פיוניר, שפועלת בתחום העברות התשלומים, מעסיקה כיום כ-1,500 עובדים ברחבי העולם, 900 מתוכם בישראל. 

תהליך הדיגיטליזציה המואץ בשלל ענפים בעקבות נגיף הקורונה הגביר את הביקוש למוצרים של החברה, שממשיכה במגמת הצמיחה שלה כאחת מחברות העברות התשלומים הגדולות בעולם. פעילות המסחר המקוון הואצה תוך מספר חודשים בקצב של עשור, ופיוניר מסייעת לענקיות קמעונאות כמו אמזון ו-וולמארט להתמודד עם הצמיחה המהירה הזו. 

Payoneer הוקמה בשנת 2005 על ידי היזם יובל טל, ופיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת העברת תשלומים באופן בטוח בין מדינות, מימון עסקאות ללקוחות קיימים, ובחודשים האחרונים פועלת לכניסתה לעולם סליקת האשראי לעסקים - במהלך שהחל עם רכישת הסטארט-אפ optile בשלהי 2019. החברה פועלת ביותר מ-200 מדינות, ומשרתת למעלה מ-4 מיליון לקוחות, ביניהם כאמור אמזון, לצד Airbnb, גוגל ועוד. 

"כאחת מחברות הפינטק הצומחות בעולם, ובתוך כך חברת הפינטק הגדולה בישראל, אנחנו מחויבים להשקיע ולהשתמש בטכנולוגיות ומוצרים חדשניים כמו גם להיערך לצמיחה עתידית משמעותית, שחלקה נובעת מדפוסי ההתנהגות והצרכנות שעוצבו בצל הקורונה מחדש", אומרת קרן לוי, מנכ"לית פיוניר בישראל. "בחודשים האחרונים, הפעילות בערוצים השונים שאנחנו פועלים בהם קפצה קפיצה עצומה קדימה. סביבת העבודה שבנינו בפיוניר, בלמעלה מ-25 מדינות בעולם ובמרכז הגדול ביותר של החברה בישראל, מייצרת הזדמנות לעבוד עם צוות גלובלי בהרחבת החזון המאפשר לעסקים בגדלים שונים ומגיאוגרפיות שונות לממש את הפוטנציאל העצום שלהם".

נועם אורן, ה-CTO של החברה, הוסיף: "העולם החדש שנברא ב-2020 מחייב אותנו לנוע קדימה מהר. אנחנו מסתכלים במבט מחודש על חווית הלקוח שלנו, מוסיפים יכולות ומרעננים את חווית המשתמש, וכמובן, נדרשים לקפיצה נוספת ב-Scale של המערכות שלנו. אנחנו מעמיקים אוטומציה הן בתהליכים הפנימיים שלנו והן בכלים ומודלים עבור המשתמשים הפנימיים והחיצוניים שלנו. אנחנו רוצים לצרף אנשים שיעזרו לנו להתחזק ולהשתפר, לאמץ כלים חדשים ולבנות שירותים נוספים מתוך ההזדמנויות שנוצרו לנו ומההבנה שיש לנו כיום לגבי צרכים חדשים ומורכבויות".