כבר בתחילת מרץ, רגע לפני שנכנסנו לסגר, התמלאנו בחשש גדול שמא יחסרו לנו מוצרים בסיסיים בשעת המשבר. אך כמובן שלא כך היה הדבר. לכל אורכו של הסגר הראשון, וגם כעת במהלכו של הסגר השני, יש מי שממשיכים לעבוד בכל הכוח כדי שלא יחסר לנו דבר.
רמי לוי שיווק השקמה, רשת קמעונאות מהגדולות בישראל המונה למעלה מ 50 סניפים ו 8000 עובדים, פועלת מסביב לשעון ומתמודדת בתקופה זו עם עומס גדול הן בסניפים והן בהזמנות האונליין עקב הביקוש ההולך וגובר למוצרי צריכה.
הרשת דואגת לכל אורכה של התקופה להמשיך ולספק את שרותיה על מנת שכולנו נוכל להמשיך לחיות בשגרה החדשה שנכפתה עלינו ללא מחסור במזון טרי, מוצרי ניקיון והיגיינה ומגוון מוצרים נוספים החשובים ליום יום שלנו.
לתת לצרכנים את מלוא השירות והזמינות
במיוחד בתקופת הסגר, שרוב עם ישראל נמצא בבית, הביקוש למוצרים הבסיסיים ביותר גדל והרשת עושה כל מה שניתן כדי לתת לצרכנים את מלוא השירות והזמינות. בדיוק לשם כך שעות הפתיחה הורחבו ועובדים חדשים הועסקו על מנת לתגבר את סניפי הרשת ואת אתר האונליין. בנוסף, בסניפים מקפידים על הנחיות משרד הבריאות: מדידת חום, שמירה על מרחק, ניקיון והיגיינה וכמובן עטיית מסכות – גם בקרב העובדים וגם בקרב הלקוחות. בחברה דאגו מראש למלאי המוצרים כך שאין מחסור ואף הוסיפו מוצרים חדשים שנכנסו בימים האלה לגיוון.