הקורונה שמלווה אותנו ממרץ האחרון עדיין כאן וההנחיות מחייבות אותנו להישאר בבית ולשמור על ריחוק חברתי, הכל במטרה להוריד את אחוזי התחלואה. אז בזמן שאנחנו מבלים את מרבית שעות היום בחיק המשפחה, יש כאלה שלא יכולים לעצור, אפילו לרגע אחד, וממשיכים לעבוד במרץ כדי לספק לנו את השירותים החיוניים שדרושים לנו כחברה.
עם פרוץ המשבר הוגדרה פז, חברת האנרגיה הגדולה והמובילה בישראל, כמשק לשעת חירום ובשל כך סיפקה שירות למיליוני ישראלים. וכן עד עכשיו, פועלת פז במתכונת חירום, זאת על מנת לספק אנרגיה ודלקים לכל תושבי ישראל ב-270 תחנות הדלק ברחבי הארץ. כמו כן, כ-240 חנויות של Yellow פועלות ונותנות לציבור הרחב שירות 24/7, מספקות מוצרי מזון וצריכה לתושבי ישראל.
למצוא את כל מה שצריך
עוד לפני כניסתם לפועל של הנחיות התו הסגול של משרד הבריאות, הוטמעו נהלים מחמירים בכל התחנות, הן לבריאות העובדים והן לבריאותם של הצרכנים. כך למשל, הוגבל מספר האנשים שיכולים להיות נוכחים בחנויות, עמדות חיטוי ידיים הוצבו בכניסה וכפפות פלסטיק הונחו בסמוך למשאבות הדלק לטובת המתדלקים. בנוסף, דואגת רשת Yellow למלאי גדול של מוצרי השלמה בסיסיים שהיו חסרים בתקופת הסגר הראשון בחלק מרשתות המזון. בנוסף חברת פז מאפשרת ללקוחותיה לבצע פעולות תשלום באמצעות אפליקציית Yellow, שירות המאפשר תשלום מהיר וללא מגע הן על הדלק והן על המוצרים בחנויות הנוחות.
מעבר למוצרי צריכה בסיסיים, Yellow מציעה גם מלאי מוצרים בתחום הטכנולוגיה, גאג'דטים לרכב ולסלולר, מוצרי חשמל לבית, ציוד לקמפינג ועוד ולמעשה משמשת כ- One Stop Shop שאפשר למצוא בה הכל, על הדרך וקרוב לבית.