קידום אתרים לומדים רק מהמקצוענים! | יח``צ: gmutlu, Istock
בוגרי קורס קידום אתרים מוכשרים להקמה ולניהול תוכניות שיווק וקידום אתרים באופן יעיל ומקצועי. הבוגרים יחשפו לשיטות קידום אתרים מתקדמות ויכירו את הכלים והשיטות המובילים כיום בתחום, תוך ניצול האפשרויות לחיסכון כלכלי ולמינוף אתר האינטרנט כמקור הכנסות וידע לארגון.
הקורס מתקיים כבר מעל 6 שנים (הרבה הרבה לפני תחילת המיתון...) באופן מקצועי ועד היום הוכשרו בו מעל 700 בוגרים, המהווים את עמוד התווך של התחום בארץ!!!
מועדים קרובים:
ג'ון ברייס תל אביב:
מחזור 39 - 17.7.12 ימי ג' 09:30-17:00
מדיאטק חיפה:
מחזור 40 - 5.9.2012 ימי א' ו-ד' 17:30-21:00
היקף הקורס:
104 שעות אקדמאיות + כ 60 שעות מעשיות.
קהל היעד:
הקורס מתאים למי שמעוניינים לעבור הסבה מקצועית ולהקים עסק בתחום קידום האתרים והשיווק באינטרנט או לאלו המעוניינים לעבוד בתחום כשכירים.
דרישות קדם:
הכרת המחשב ומוצרי אופיס
אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית
הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי.
גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות כלשהן
לא נדרש ידע תכנותי
ערכים מוספים:
סגל הדרכה מקצועי
כדי ללמד כמו שצריך, לא מספיק להיות בעל ידע, צריך גם לדעת להעביר את חומר הלימוד ולהיות קשוב לתלמידים. כל המרצים שלנו עברו מבחני התאמה ועבור כל מרצה אנו אוספים ממשתתפי הקורס משוב בסיום הקורס. בכל המחזורים עד כה, ציוני המשוב היו גבוהים במיוחד (מעל 97%!!!)
פרויקט ליווי
במהלך הקורס לקידום אתרים ובמשך 4 חודשים מסיומו, התלמיד יקדם אתר בליווי חונך. מלאכת הקידום כוללת: מסמך קבלת אתר, בדיקת מילות מפתח, דוח אופטימיזציית מבנה, דוח אופטימיזציית תוכן, ניהול האתר, ממשקים למערכות ניהול האתרים של גוגל ויאהו, הפצת מאמרים ושיתופי פעולה עם אתרים נוספים בתחום. התלמידים יוכלו לבחור בקידום אתר בארץ בעברית או בחו"ל באנגלית מתוך מבחר אתרים מוצעים.
עזרה ותמיכה מקצועית גם לאחר סיום הקורס
צוות מומחים ילווה את בוגרי הקורס לקידום אתרים בצעדיהם הראשונים בנושאים כגון: הקמת עסק לקידום ושיווק באינטרנט כעצמאיים (כתיבת הצעות מחיר, הפקת דוחות ביצוע, מסמכי אופטימיזציה, ניהול משא ומתן, קליטה וניהול לקוחות), מציאת מקום עבודה איכותי, מיקוד תעסוקתי ועוד.
דף הסמכה ותג הסמכה SEO/M-TL1
התג מוצג באתרי הבוגרים ומקשר לדף ההסמכה. דף ההסמכה מהווה אישור להכשרתו של בוגר הקורס ולהתייחבותו לפעול בהתאם לקוד האתי.
פניות עבודה
מערכת ייחודית המאפשרת לבוגרי הקורס לקבל פניות והצעות עבודה מתוך אתר החברה שלנו.
חלק מקהילה איכותית
בוגרי הקורס יצטרפו לקהילה המונה כיום למעלה מ 500 בוגרים. קהילה זו מהווה כיום את עמוד התווך המקצועי ורבים מאנשיה מובילים את התחום בעשרות חברות בארץ ובעולם.
כנסים ו – Webinars
אנו מקיימים מפגשים תקופתיים, כנסים וסדנאות מקצועיות לבוגרי הקורס בנושאים מקצועיים שונים. בנוסף אנו מפעילים Webinars מעת לעת המיועדים לבוגרי הקורס ולעובדיהם.
תוכנית הקורס
מבוא ל- HTML ו- JavaScript
מבנה האינטרנט:
סביבת שרת לקוח
HTTP-Response Header
כתובות IP ו- C Class
כתובות URL
SAPI_Rewrite ב- IIS ו- Apache's mod_Rewrite
תבניות
Cookies
Session
מיקום גיאוגרפי
זמינות
שרתי DNS
שרתי פרוקסי
שרת שיתופי ושרת ייעודי
Google
Data Centers
GFS
BigTable
MapReduce
ריקוד גוגל
ארגז החול
העכבישים השונים של גוגל
המטמון של גוגל
אלגוריתמים
קידום אתרים סקירה כללית
קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן
יחסים בין מנועי החיפוש השונים
שימוש במנועי החיפוש בארץ ובעולם
מבנה דף תוצאות החיפוש
גורמי ההשפעה על דרוג האתר במנועים
קידום בעולם וקידום בארץ
מנועי חיפוש מבוססי מלל, ספריות ומנועי מטה
מחקר מילות מפתח
מילות מפתח
שיטות למציאת ביטויים יעילים ואיכותיים
ניתוח כדאיות וזיהוי פלחי שוק
נפחי חיפוש
מגמות
זנב ארוך
KEI ומדרגים נוספים
מיקוד האתר במילות המפתח
שימוש בכלים מקצועיים שונים
מדרגים
הכלים של גוגל
Alexa, ComScore, Compete, Nielsen
תרגיל: מחקר מילות מפתח
תוכן
Prominence
PhraseRank
LSI
כתיבת וניהול תכנים
הכפלת תכנים ושימוש ב Canonical
Rich snippets ,schema.org, Microdata
מיקוד
רלוונטיות
מקוריות
צפיפות
מבנה
"שפה" תואמת למנועי החיפוש
איתור מקורות תוכן והפצה
Title , Meta Description
כותרות H ותגיות
תמונות, וידאו, פלאש
תג וקובץ Robots
חסימה והסרת תכנים ממנועי החיפוש
הצפת תכנים
עיצוב תוצאות החיפוש
תגיות Meta חשובות
תוכנות ועזרים לניהול ולמעקב אחר תכנים
קישורים
Trust Rank
Page Rank
תיעול
משקל ועומק קישורים
מפות אתר HTML ו- XML
קישורים פנימיים, יוצאים ונכנסים
מדידת איכות הקישורים
סמי קישורים
קישורי רוחב
שיטות ודרכים להקמה ולניהול פרופיל קישורים איכותי
תוכנות ועזרים לניהול ולמעקב אחר קישורים
אופטימיזציית מבנה
אלמנטים המרכיבים את הדף וחשיבותם בקידום האתר
מנגנונים
הפניות 301 ו- 302
שינוי שם מתחם ו/או מבנה האתר
קידום אתרים דינאמיים לעומת אתרים סטטיים
אתרי חדשות, מכירות, מאמרים, אינדקסים, פורטלים ואתרי תוכן גדולים
פורומים
בלוגים
אתרי פלאש
פלטפורמות להקמת אתרים ומערכות CMS
מעבר בין שמות מתחם, טכנולוגיות ושדרוג מבנה תוך שימור מצב קיים
קידוד ותקינה
Google Webmaster tools
Web Analysis
ניתוח תנועת גולשים באתר
שיטות ודרכי איסוף מידע
גולשים
מקורות מפנים
מעקב המרות ויעדים
Funnel Report
A/B Split , Time Split
Google Analytics
Advanced Segments
ניהול פרופילים ופילטרים
מעקב אחר מסעות פרסום
ROI ומיטוב המרות
מושגי יסוד
המרות
חישוב ROI
ניסויים מבוקרים
דפי נחיתה
קריאה לפעולה
Google Website Optimizer
אורגני או ממומן?
זיהוי גולש
פרסום ממומן ב Adwords Google
סקירה כללית
ניהול חשבונות מרובים, MCC
מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות, מילות מפתח
מעקב ביצועים ואופטימיזציה של מסע פרסום
רשתות הפרסום של גוגל
מיקודים
ניהול תקציב
יחס המרה
דפי נחיתה
Conversion Optimizer
Adwords Editor Google
Google Ad Manager
קידום באמצעות מדיות חברתיות
איתור רשתות מתאימות
ניהול פרסונות
התנהלות ברשתות ומניעת ספאם
הצפת תכנים
אתרי Social Bookmarking
שיווק וקידום באמצעות וידאו
באזז ויראלי וקידום אתרים
אתרי Q&A
קידום אתרים אפור
זכויות יוצרים והיבטים משפטיים
הקמת וניהול עסק לקידום אתרים ולשיווק באינטרנט
כלים בשולחנו של מקדם האתרים
תהליכי עבודה
זיהוי לקוחות פוטנציאלים ופנייה אליהם
שרות ודיווח
תמחור והצעות מחיר
אמינות ואמנת השירות
המרצים בקורס
ג'קי סויקיס
יוד (יהודה) בוצר
אורי זילברשטיין
יהודה עדי אדלר
עו"ד דן אור-חף
ורדה שלום
להכרת הסגל לחצו כאן
בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט מזמין אתכם לסמינרים מקצועיים של חברת SEO Simple:
סמינר קידום אתרים
מהו קידום אתרים אורגני איכותי, כיצד גוגל סורק ומדרג את האתר שלכם, מהן מילות מפתח היעילות ביותר, כתיבת תוכן מותאם למנועי חיפוש וגולשים כאחד, בניית פרופיל קישורים איכותי וטעויות נפוצות בקידום אתרים.
מטרת הסמינר: דגשים בהקמת אתר מותאם למנועי חיפוש, להבין את תהליך קידום האתר בארץ ובחו"ל, איך לבחור חברת קידום אתרים איכותית, אמת ושקר בקידום אתרים.
לתוכנית הסמינר לחצו כאן
תאריך: 25.6.2012
מיקום: מכללת ג'ון ברייס תל אביב